Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2

16 Sep 2004
16.682
0
0
Marantz skrev:
Jeg stemmer for 2 ultra-tuber :mrgreen:
Ha ha :mrgreen: Håper ikke det er stemmene som avgjør her. 2 ultra tuber blir i det drøyeste laget. Blir vel overkill på det lille kottet mitt. Har akkurat handlet varmepumpe + at jeg skal bli far i juli. Og det er DYRT!!! kan jeg si dere. Må passe på hva pengene går til om dagen. Men vil heller ikke selge PB12 plus/2 til gi bort pris.
Sitter som sagt langt inne i tenkeboksen. Hva kan en ta for drøyt et år gammel plus/2 ?

Men en PC Ultra kontra PB12 Plus/2???

16 Sep 2004
16.682
0
0
Takker så mye. Fy og stor forskjell det er på Z7 og 3808 på musikk. Har ikke hørt makan. Hele lydbildet åpnet seg. Mye mer detaljer so kommer frem. Det som overrasket meg mest var hvor lett det var å skille ut instrumentene. Kunne konsentrerre seg om et og et instrument. Alle sporene ble spilt av i pure direct. Men har ikke kalibrert noe som helst enda. Dette må bare oppleves :)

16 Sep 2004
16.682
0
0
En liten sniktitt.
Flerer bilder kommer, samt noen bilder av byggeprosessen.
Vinduene er nå borte vekk fra innsiden.

Vedlegg

• Picture 002.jpg
    Picture 002.jpg
    138,7 KB · Sett: 35
  • Picture 003.jpg
    Picture 003.jpg
    132,3 KB · Sett: 36
  • Picture 004.jpg
    Picture 004.jpg
    137,9 KB · Sett: 34
  • IMAG0081.jpg
    IMAG0081.jpg
    707,4 KB · Sett: 35
  • IMAG0082.jpg
    IMAG0082.jpg
    717,6 KB · Sett: 36
  • IMAG0094.jpg
    IMAG0094.jpg
    90,9 KB · Sett: 35
  • IMAG0095.jpg
    IMAG0095.jpg
    77 KB · Sett: 33
  • 1.jpg
    1.jpg
    145,2 KB · Sett: 39
  • 2.jpg
    2.jpg
    139,8 KB · Sett: 33

fabian

Medlem
21 Aug 2004
5.392
0
0
da-ty@online.no skrev:
Da er valget ang HT kabel tatt. Da ble det Kimber Monocle XL. To korte stumper på 1,2m :)

Grattis!!

Har du VDH D102 mellom cd of pre? Har du testet disse opp mot Waterfall? Kan ikke du teste noen av de nye van den hul kablene? Valley eller Rock, hadde vært artig å høre hva du synes.

16 Sep 2004
16.682
0
0
b3nd1k skrev:
Gratulerer Daniel! :) Tipper du blir fornøyd med disse!! :D
Selv håpet jeg valget falt på Ms5, men 802d er nok ingen dårlige høyttalere heller :mrgreen: hehe
Takk for det. :) Blir nok fornøyd ja. MS5 var til vurdering. Satt faktisk å hørte på de her om dagen. Låter fantastisk, men det kan jeg love deg 802 gjør også. Gleder meg enormt. Bestilte høyttalerne tidligere i dag :)

Ingeniør'n

Medlem
26 Jul 2005
11.449
1
36
Gratulerer ja - de ser helt supre ut. Litt mørke kan de nok høres ut hvis du sammen likner med en del høyttalere med en innimellom "stikkende" metal diskant. Bare gi de og deg litt tid så stiller du deg inn, hvis ikke kan du sende de til meg....

Iphone er dog et dritt kamera ser jeg :D

Globe

Medlem
23 Jan 2006
3.944
0
0
56
da-ty@online.no skrev:
Stakk en tur innom HFK i dag. Tenkte å etterlyse senteren min. Er jo helt håpløst å komme igjennom på tlf, så turen gikk innom HFK i Drammen på vei hjem fra jobb. Å ja da:) senteren kommer til Danmark i morgen 07.02. Så nå er det kun kort tid igjen til den står hjemme hos meg. Gleder meg enomt til å pakke den ut å få den på plass. Men 6 ukers leveringstid? Ikke bra HFK!!!!!

Vil tro det er verdt ventetiden når du får satt den opp! :)

16 Sep 2004
16.682
0
0
amazon1969 skrev:
Gratulerer med en av verdens beste høyttalere (i allefall i mine ører :-D )

Blir vel snas og stas å få litt skikkeli med strøm koblet til disse kubbene av noen høyttalere. Bare vent noen uker til de løsner i bassen, det er da man vurderer å flytte dassen, senga og komfyren inn i hjemmekinoen... :mrgreen:
Takk for det. Blir bra med Nad`n ja. Kan vel ikke si annet enn at jeg er superfornøyd med HT. Litt kjipt å ikke ha fått testet senteren enda da.

HiFi Plumber

Medlem
2 Sep 2006
4.225
0
0
da-ty@online.no skrev:
Dette må bare oppleves :)
Jeg kommer gjerne å opplever det...just say the word!

Utrolig moro å høre at den presterer godt på musikk,da er det håp for meg også.Har jo tross alt kjøpt Z11'n uhørt så jeg er liksom litt spent for å si det sånn.

Gøran

Medlem
2 Apr 2003
998
0
0
da-ty@online.no skrev:
P7 gjør så å si ingenting med lydbilde.
Spennende. Leker litt med tanken på å integrere en preamp i kinoen, men skulle gjerne vært en med ht-bypass. P7 kunne jo således ha vært en god kandidat om jeg ikke har misforstått, da jeg må innrømme at prisen på JC2 begrenser gjennomføringsevnen selv om den nå har kommet med bypass. Tror jeg må få tatt en ekstra titt på P7 en gang når det blir litt mer tid. Foreløpig gleder jeg meg stort over kombinasjonen Onkyo PR-SC5508 sammen med Halo A21 og A51 i kinoen, men tanken på å kunne kjøre stereo med kilde -> dac -> pre -> A21 og fortsatt beholde kinoen genererer en del tankevirksomhet for tiden:)

Gøran

b3nd1k

Medlem
8 Okt 2009
6.287
0
36
Har aldri hørt B&W i sånn prisklasse, så må få komme meg en tur når de er på plass :D Raymond skal vel sikkert en tur også, kunne jo avtalt noe :)

gpt33

Medlem
13 Jun 2004
5.520
0
36
Trondheim
da-ty@online.no skrev:
Når det kommer til metal plater som må testes ut så har jeg noen spesefikke jeg bruker. Pantera Cowboys from hell, Opeth Heritage og Images and words fra Dream Theater er de som ofte går igjen.

Disse du nevner her er ofte på spillelista her også.
Nok en gang gratulere med et par meget flotte høytalere.

16 Sep 2004
16.682
0
0
azrael73 skrev:
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, om det er noen trøst.
Kjøpte samme senter som du går å venter på i forrige uke, og tro meg, du
kommer ikke til å bli skuffet :-D

Men leveringstidene til HFK er ikke akkurat å rope hurra for nei.
Endte opp med at jeg kom over en del av samme utstyret jeg hadde
reservert på AVTorget før de fikk det inn (hadde venta 3 uker når de sa
det skulle ta 5 dager) så trist for dem.
Blir nok ikke skuffet nei. Får satse på at de overholder leveringstiden da:)

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
36
Skjønner godt det er en vanskelig problemstilling ja, vurderer pc-plus'n jeg også, men det blir ikke før senere i år :)

Tror nok du kommer langt sålenge du har x2 av pc versjonene helt egentlig :)