Hjelp til kalibrering av ny Sony KD-65ZD9

molcos

Medlem
16 Des 2010
30
0
0
Hei,

Har kjøpt ny TV (Sony KD-65Zd9) og vill ha lit hjelp med kalibrering av den så den viser så optimal bilde som mulig.
Jeg har sjekket lit på nett men virker som man trenger lit utstyr for å få gjort dette skikkelig.

Er det noen her som har mulighet å komme forbi på en kaffe?
Bor på Jessheim og jeg betaler selvsagt for dette.

Jeg får Tv'n i morgen.

Mvh Marcus

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.249
0
36
50
Hei,

Har kjøpt ny TV (Sony KD-65Zd9) og vill ha lit hjelp med kalibrering av den så den viser så optimal bilde som mulig.
Jeg har sjekket lit på nett men virker som man trenger lit utstyr for å få gjort dette skikkelig.

Er det noen her som har mulighet å komme forbi på en kaffe?
Bor på Jessheim og jeg betaler selvsagt for dette.

Jeg får Tv'n i morgen.

Mvh Marcus
Bare å ta kontakt med Gorm Sørensen, som bor på Sand et steinkast fra deg. Han er en råtass av en kalibratør, som vil få den skjermen til å skinne. Kan ikke han , kan du ta kontakt med meg, så tar jeg en tur oppover.

molcos

Medlem
16 Des 2010
30
0
0
Tjena,

Høres helt konge ut :)
Ja Sand er ikke langt fra Jessheim, han liker nok å komme vekk fra flystøyen en time eller 2.
Skal jeg bare søke etter han her på Avforum eller?

Mvh

molcos

Medlem
16 Des 2010
30
0
0
Bare å ta kontakt med Gorm Sørensen, som bor på Sand et steinkast fra deg. Han er en råtass av en kalibratør, som vil få den skjermen til å skinne. Kan ikke han , kan du ta kontakt med meg, så tar jeg en tur oppover.
Får ikke sendt Gorm PM ser det ut som, han har valgt å ikke få PM.
Jeg får stalke lit på Gule Sider og se om han dykker opp der :)

Mvh

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.100
92
48
52
Jessheim
hmm, en bugg? Eller muligens full innboks? Har slettet noen hundre meldinger nå. Ellers er nok ikke vanskelig å søke opp hverken adresse eller telefonnummer ;)

molcos

Medlem
16 Des 2010
30
0
0
hmm, en bugg? Eller muligens full innboks? Har slettet noen hundre meldinger nå. Ellers er nok ikke vanskelig å søke opp hverken adresse eller telefonnummer ;)
Takk :)

har sendt deg et pm med detaljer nå.

mvh Marcus