hjelp ! Denon Dp-29F

charger87

Medlem
12 Des 2008
81
0
0
heisann fikk nå en platespiller av merket Denon DP-29F har prøvd og koblet den opp og alt men får den ikke svive hva kan det være ? er det noe jeg må fjerne først eller noe ? kom med alle innspill :)takker for svar og ønsker alle en god jul her på forumet :)

Link til platespilleren

DENON DP29F Platespiller | Hi-Fi Klubben

selvom om jeg trykker inn knappen kommer det ikke "klikk" lyd heller som det kan ses på denne videon jeg fant på youtube :) plata går heller ikke rundt :/ selv om jeg tar armen forsiktig i spille position kommer siver heller ikke rundt ?

Denon DP-29f - YouTube

Gratulerer

Medlem
31 Okt 2006
5.409
0
36
Du må lese bruksanvisningen :)

Ta av matten, og på platen under matten er det et par hull. Roter platen rundt til du ser en liten rød teipbit. Teipbiten er festet i reimen, og du må dra reimen over på den lille elektromotoren som driver platen rundt.

charger87

Medlem
12 Des 2008
81
0
0
Gratulerer skrev:
Du må lese bruksanvisningen :)

Ta av matten, og på platen under matten er det et par hull. Roter platen rundt til du ser en liten rød teipbit. Teipbiten er festet i reimen, og du må dra reimen over på den lille elektromotoren som driver platen rundt.

takker for svar :) nei du skjønner "bruksanvisningen" eneste som sto der var en liten remse og der står det bare hvis du ikke kjører phono inngang fra forsterker så må man dytte på en knapp ! thats it lol :) ellers hadde den vært i gang for lengst hvis det hadde stått noe jeg hadde trengt der :)