Hifisentralen - Bare lureri/sensur? Erfaringer?

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
12.139
142
63
Hva mener hifisentralen er galt med det. Virker som de bare var ute etter å fjerne deg.
Jeg vet ikke, et betalende medlem jeg ikke husker navnet på klagde på det, jeg beklaget meg men klarer ikke å uttrykke meg annerledes, det er en del av min skrivestil.

Dermed ble jeg utestengt 1 måned tror jeg av Bambadoo, etter 4 eller 6 måneder var fortsatt ikke skrivesperren borte. Og jeg ba høvdingen slette profilen min, og sa også ifra på en ordentlig måte hva jeg synes om forumet.

Mars19

Medlem
20 Jul 2021
10
0
1
Jeg vet ikke, et betalende medlem jeg ikke husker navnet på klagde på det, jeg beklaget meg men klarer ikke å uttrykke meg annerledes, det er en del av min skrivestil.

Dermed ble jeg utestengt 1 måned tror jeg av Bambadoo, etter 4 eller 6 måneder var fortsatt ikke skrivesperren borte. Og jeg ba høvdingen slette profilen min, og sa også ifra på en ordentlig måte hva jeg synes om forumet.
Det er hvist ganske mange som har slettet sin konto på hifisentralen har jeg hørt og jeg skjønner hvorfor. Veldig synd at noen ødlegger stedet. Det kunne vært så bra der.

Lovemusikk

Medlem
13 Des 2007
9.873
19
38
Knarvik rett nordom Bergen
Nå slettes mine innlegg også.. Blei Lynings og skrev i samme tråden.. Så blir vel utestengt jeg også nå.. På tross av betalende medlem.
Bambadoo sikkert, men fikk en varsel uten at jeg så hvem som hadde skrevet det. Ikke sett før at det går an?

Men ja, var samme fyren...
Uansett.. Er ikke nøye.
Det var her jeg var før oppgraderingen.
Og nå ser jeg det fungerer fint, så jeg må bare venne meg til et nytt forum her 😊👍

Sist redigert:

Lovemusikk

Medlem
13 Des 2007
9.873
19
38
Knarvik rett nordom Bergen
Screenshot_20210909_175045_com.android.chrome.jpg