Hifiklubben, i grenseland til jalla?


6 Mai 2013
132
0
0
Hadde jo klart å svi en spole på ett basselement og ringer hifiklubben for å bestille ett nytt.

Først får jeg mail om forhåndsbetaling, og etter en liten runde på telefon hvor jeg opplyser butikken om at jeg fint kan klare å
bruke pengene mine i en helt annen butikk, slapp jeg forhåndsbetaling av elementet.

Underveis i samtalen får jeg greie på at "ligge med lagervarer som ingen henter på en utgått høytaler".
Jeg svarte jo på den påstanden med at "helicon 800 mk2 er da ikke utgått"...???
Dessuten hadde de aldri før hørt om at noen hadde hatt behov for å bytte element på helicon...

Da jeg kom opp i butikken og skulle hente elementet, spurte jeg min vanlige måte om ikke elementer ble slitt?

Og uten å spørre hva slags forsterkeroppsett jeg har, begynte "selgeren" å hevde noe om at "forliten forsterker ikke er bra".
"Jeg kjører brokoblet aw250r, så effekt har jeg da nok av" sa jeg,hvorpå "selgeren" påstod at "formye effekt ikke var bra det heller".

Jeg betalte og gikk derifra. Og tenkte i mitt stille sinn at samtalen hadde sikkert vært bedre om jeg hadde hatt noe Nad..
 

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Selger tok sikkert utgangspunkt i at du er uerfaren. Sist jeg var innom klubben måtte selger vise de forran meg i køen hvordan de koblet høyttaleren til forsterkeren. Hæ? pluss og minus. Nei det hadde de ikke hørt om.

Det med forhåndsbetaling kan jeg til en viss grad forstå. Det finnes møkkafolk der ute som ikke gidder hente det de har bestilt. Da er det litt ergelig for klubben å sitte med deler på lager som de ikke trenger.
 

Ambings

Medlem
14 Okt 2003
714
0
0
Jeg har ringt Hifi-Klubben servicetelefon et par ganger, og aldri opplevd maken til god service. Mine erfaringer med Hifi Klubben er veldig bra. Kanskje litt uheldige med de du snakket med.