HiFi møbler

Theater

Medlem
12 Apr 2003
205
0
0
Noen som vet om butikker som har bra utvalg i tv-bord/hifi-møbler? Ellers noen som har noe å anbefale :idea:

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.016
4
38
39
De fleste møbelforretningene har et greit utvalg av tvbord.. Jeg kjøpte mitt hos IDE Kim tvedt....

Mvh

AK

Zulu

Medlem
2 Jan 2003
2.681
0
0
De fleste hi-fi forretninger selger slike. Aavik og Quadraspire har mange forskjellige modeller som burde passe enhver smak.

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Zamot skrev:
Ikea og Bohus har endel rimelige, men stilige TV/hifi-møbler..
Irriterer meg (som småbarnsforelder) at IKEAs møbler for det meste ikke har dører.
Kjøpte selv en Bonde TV-benk fra IKEA til å ha i stua, men det er en evig kamp for å hindre minstemann på 13 måneder fra å justere volum eller skru på DVD-spilleren i beste sendetid (til orientering: TV'en bytter automatisk til den nye kilden når den mottar bildesignaler på en kilde som ikke har kommet signaler på tidligere).

Noen som vet hvordan man kan få laget skyvedører i herdet glass etter mål på bestilling?

Nito

Medlem
26 Mai 2003
1.175
0
0
Hi-Fil skrev:
Soundstyle selges på HiFi klubben, og kan anbefales.
Ja Soundstyle er virkelig å anbefale. Jeg har selv ett slikt bord. Bordet er helsveiset aluminium med 3 stk glassplater (du får forskjellige type farge på glassplatene). Bordet leveres med hjul og spikes. Her får du plass til receiver, DVD-spiller, effektforsterker (eller videospiller el lignende), en stor centerhøyttaler og et TV.

Dobermann

Medlem
16 Jun 2003
1.275
0
0
Jeg er selv på uttikk etter et pent stereomøbel. Aavik sine ser bra ut. Ellers må jeg bare få si at det som selges av IKEA og tilsvarende butikker ville jeg ikke hatt om jeg hadde fått det gratis.

hilsen
IKEA-hater
:D

LemonDog

Medlem
22 Jul 2003
575
0
16
Audiomagic har også et ganske bredt utvalg av stereomøbler. Du finner dem hos www.hoium.no
Skikkelig solide saker. Jeg har et Audiomagic Xenta-4 TV selv som jeg er svært fornøyd med.

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
Desse er ganske stilige,men stiv pris...............er å få kjøpt på hi-fi-senteret. Lys kan fåes som ekstrautstyr,det samme kan marmorplate i bunnen.

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.150
89
48
41
www.avforum.no
....men hvor gjør en av kablene... Ser jo selvsagt flotte ut, men jeg ser jo ingen kabler på utstyret de har stilt ut...

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.337
0
0
44
men jeg ser jo ingen kabler på utstyret de har stilt ut...

Det er nok ein grunn til at dei ikkje har kablene på apparata der ja, skal jo vise stativa og da vil dei ikkje ha kabler med på bildet.