Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Men jøss......

Det var altså SÅ enkelt å kunne hente og spille av musikk som ligger på Dell PC'en i iTunes....
Og samme mulighet har man da på iPhone også..

Og så står jeg da fritt til å velge hvor jeg ønsker musikken ut, f.eks til AE på hifi-rommet :)

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
12.021
109
63
Supertramp skrev:
Takk for det. En herlig bil med god plass og brukbart anlegg.

Og lukta da..............

Fine lys (ikke bixenon, men dog)

Delskinn og aktive nakkestøtter

To-sonet klimaanlegg
Gratulerer med ny bil! Ingenting lukter så godt som noe nytt. :)

Hva slags merke er det? Nysgjerrig.

Kult med blutooth i anlegget..

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.745
0
36
Grattis med bil, og Eple produkter som jeg ser du har hamstret. :mrgreen:

Er ikke så fan av Eple, men de kan brukervennlighet og design. Det skal de ha. 8)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Takk, takk. Ja, det er sømløst med epler så lenge man holder seg til epler :)

Men det fungerer fint med Dell PC og xYxel router oppi alt dette også.

Vurderer nå en Time Capsule for å kunne sørge for trådløs auto-bakcup av musikk og bilder fra familiens datamaskiner, men også for å kunne streame derfra uten å ha Dell PC'en påslått. Skal visstnok fungere ala NAS.

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Ny bil-lukt og nye epleprodukter blir litt uvesentlig når man får oppleve dette i mai:

"Neste stopp Danmark"

Komlo

Medlem
10 Sep 2010
8.067
0
36
Herlig båt!

Hadde sjølv ein Nidelv 24 frå 78 inntil i fjor. Men det var jo sånn racerbåt med 40hk Volvo maskin:)

Dæven no savna eg sommar og sol! Hadde lett byta alt av AVprodukt for ei snekka no...

Komlo

Medlem
10 Sep 2010
8.067
0
36
Ja, var veldig fornøyd med den. Godt med plass! Reiv ut alt, og pussa opp heile frå skallet av. Når den endeleg var heilt ferdig, flytta eg jo til Finnmark, og den måtte selgast. Då kom AV interessa, for å fylla tomrommet etter båt:)

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.745
0
36
dali Ikon og mentor sine mindre modeller eller B&W sine tilsvarende burde du kanskje sett ut. Gitt at du liker lydsignaturene de har. De liker jeg selv.

Canton sine minste modeller er også godlyd i. Dog ikke like oppløst som Mentor sin top.