Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
cybervision_ skrev:
Ser ut som en god tur det! Trives du godt med monopulsene enda?
Hei - og JA!
Har jo vært borte fra heimen noen uker nå + ligget under pleddet her siden søndag. Men i dag var formen såpass at jeg tuslet inn på gutterommet og satt på litt musikk.
"Du verden" - er vel et greit uttrykk.
Masse god lyd, også dyp, i disse forholdsvis små "designerhøyttalerne".... :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Fostex T50RP

...en ukes tid liksom?
De ble levert på døra i dag - de ble bestilt 8/11 kl 1430 og kom altså fra "unaiten" nå i dag, 10/11 kl 1630....

Og takk til Tiger - dette var virkelig gode saker. De trenger nok litt innspilling og kanskje en dedikert head-amp.....en gang...

Det ble ikke så mange bilder som i mteinum i sin "film", men det ble da noen:

[YOUTUBE]Ks9RrQWyVpQ[/YOUTUBE]

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Det er dessverre bare slik, men det går mot nytt år og da må ny veggkalender kjøpes inn til fars gutterom, som året før og året før der osv.

Men kun av veldedighetshensyn, ikke på grunn av "kalenderpikene", selvfølgelig :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
mteinum skrev:
Ganske sikker på at The 2012 Pirelli calendar er bedre ;)
Ja, mulig det; både modellmessig og fotomessig.

Men dette er ansatte selv, ikke innleide überbetalte modeller :)

viz0id

Medlem
29 Sep 2011
559
0
0
Bernhoft virker som en jordnær og solid kar. Er kjempefan av musikken hans! At han vant en pris på spellemann er bare helt fortjent. En av Norges beste vokalist i min bok!

Når det er sagt, så digga jeg Queenposteren din, i Freddie sin famøse posering!

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
viz0id skrev:
Bernhoft virker som en jordnær og solid kar. Er kjempefan av musikken hans! At han vant en pris på spellemann er bare helt fortjent. En av Norges beste vokalist i min bok!

Når det er sagt, så digga jeg Queenposteren din, i Freddie sin famøse posering!
Takk takk.

Ang. Freddie plakaten; det er vel ikke hans mest famøse posering - jeg har sett verre - mye verre:)

Jeg TROR at dette bilde faktisk var "modell" for statuen av ham som står i Montreux:

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Ja, her er det bare å kle seg opp til neste kaffeselskap.
Neida, det er ingen press i familien. Come as you please - og godt er det. Men hyggelig for henne å også få litt spalteplass.

----------------------------------

Lite nytt på hifi-fronten, dvs lite - ja, men godt:

beyerdynamic DTX 101 iE - Mobile / Portable - Headphones & Headsets - Headphones & Headsets

Et "hyggelig" bekjentskap dette og en fin oppgradering fra Denon in-ear som definitivt var modne for utskiftning (brudd i ledningen).

Ett minus dog; merket med L og R på proppene er ørlite og når man snart runder 50 og øynene ikke henger helt med, så er det ikke helt å se bokstavene.....

Lyden er fenomenalt god og beskrives godt av WhatHiFi:
"Controlled, but exciting delivery; lots of punch and weight; musically flexible"

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Out of office

Sommerlig hilsen til alle AVF'ere fra den latterlig store leiligheten vi bor i her i Dubai. Vinterferie al Arab :)

190m2 med fire -4- bad, to digre soverom, komplett kjøkken og stue med stereo!
På terrassen er det et støygulv på 61,3 db så det er mye energi her i byen :)

Så får vi se om det blir noe AV relatert kjøp her nede.....