Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.756
0
0
Gratulerer med voksen senter! Det er gøy når man finner det man skal ha og får det uten problemer :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Dolbytor skrev:
Gratulerer med voksen senter! Det er gøy når man finner det man skal ha og får det uten problemer :)
Takk for det. Nå er det ihvertfall ikke centeren det står på.

Må nok vurdere litt dedikert effekt til frontene - det får være neste prosjekt.

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Dette var morsomt. Å få publisert et innlegg på en av ungdomsheltenes facebookside :)

BS bilde.jpg

(bilde kan, eller må, klikkes opp)

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Det er noe magisk ved å endelig få center på plass:D

Gratulerer med "ny" center :D Ble meget bra !

Kim

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Jeg hadde en Dali C1000 fra før, men dette ble noe helt annet!!

Og her er mitt første DIY prosjekt :)
Ideen er stjålet, selvfølgelig. Men måtte jo testes ut da alle delene var å finne i husholdningen.

Prototypen:

Og lyden? Ja, den er fyldigere og bedre enn out-of-the-phone.

Danke

Medlem
4 Aug 2007
11.443
16
38
Supertramp skrev:
Jeg hadde en Dali C1000 fra før, men dette ble noe helt annet!!

Og her er mitt første DIY prosjekt :)
Ideen er stjålet, selvfølgelig. Men måtte jo testes ut da alle delene var å finne i husholdningen.

Prototypen:

Og lyden? Ja, den er fyldigere og bedre enn out-of-the-phone.
ler og ler mens jeg får smått pustevansker..... :-D

b3nd1k

Medlem
8 Okt 2009
6.287
0
36
Se der ja! :) Hvor har du fått den ideen fra da ;) Hehe, men en man av ditt kaliber kan du vel prøve deg på den andre versjonen med horn? :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Jeg er i tenkeboksen på den ja. Her må man vel kunne bruke en vissen ballong mellom telefon og horn. Det tror jeg setter en helt ny elastitet til lyden :)

Hornet må jeg se hva som kan passe. En lampeskjerm, kanskje? Hmmm

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Ikke sant...

Og husk at den kan tilpasses hver enkelt.
Frem med tusj og skriv på dorullen mellom koppene:
iTurid
iPer
iOnkel Jens
osv
osv

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Endelig er den her. Og dette er Musikk!!

I min verden er dette den perfekte dagen (kvelden) på jobb for disse fire musikerne. Enormt bra konsert. Materiale er restored til BD med DTS HD Master Audio 5.1
Bilde er bra, lyden er enda bedre. Ekstramateriale er interessant for de av oss som er ekstra fan av gruppa.
Som vanlig har produsentene (og Brian May/Roger Taylor?) valgt å legge lite informasjon (lyd) i senterkanalen. Men det var ikke plagsomt fraværende :)

Filmen er et must for de som allerede har Rock Montreal BD.

randall

Medlem
9 Des 2006
4.315
0
36
Oslo
Supertramp skrev:
Ikke sant...

Og husk at den kan tilpasses hver enkelt.
Frem med tusj og skriv på dorullen mellom koppene:
iTurid
iPer
iOnkel Jens
osv
osv
Og hvis det skulle låte dritt så kan du komplettere med en sub med Bash-forsterker.

EDIT: Med dorullen der så bør du også vurdere hvor du skal legge kablene..

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
1
0
Sandefjord
Supertramp skrev:

I min verden er dette den perfekte dagen (kvelden) på jobb for disse fire musikerne. Enormt bra konsert. Materiale er restored til BD med DTS HD Master Audio 5.1
Bilde er bra, lyden er enda bedre. Ekstramateriale er interessant for de av oss som er ekstra fan av gruppa.
Som vanlig har produsentene (og Brian May/Roger Taylor?) valgt å legge lite informasjon (lyd) i senterkanalen. Men det var ikke plagsomt fraværende :)

Glimrende :)

Fint at du la ut en liten recensjon, skal bestilles snarest!

Queen er fremdeles best.

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.756
0
0
Supertramp skrev:

Denne må anskaffes ja! Jeg har Rock Montreal BD, men er ikke direkte imponert over den. Har savnet en skikkelig BD fra Queen så da får vi prøve denne :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
Dolbytor skrev:
Denne må anskaffes ja! Jeg har Rock Montreal BD, men er ikke direkte imponert over den. Har savnet en skikkelig BD fra Queen så da får vi prøve denne :)
Ojoj, den er jo episk. Og lyd/bilde er jo terningkast 6 så det holder :)

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.756
0
0
Supertramp skrev:
Ojoj, den er jo episk. Og lyd/bilde er jo terningkast 6 så det holder :)
Er det flere utgaver av denne? Min heter Queen Rock Montral & Live Aid.

Ble i tvil da jeg så innlegget ditt så jeg sitter å spiller den nå! Lyden er jo bra (jeg blandet med en annen BD tidligere), men bildet er jo ikke spesielt bra selv om den er gammel. Har du lyd i senterkanalen? Ikke lyd i senteren her under konserten, men har lyd der under Live Aid opptaket.

Nå er ikke dette farlig når man sitter i sweet spot, men recieveren sier den mottar DTS-HD 5.1 så da stusser jeg litt.

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
12.553
0
0
Takk for tips. Da fant jeg 'plutselig' noe å kjøpe som bursdagspresang til kona - hun digger Freddy & Queen :cool:

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.756
0
0
Kokken skrev:
Takk for tips. Da fant jeg 'plutselig' noe å kjøpe som bursdagspresang til kona - hun digger Freddy & Queen :cool:
Hvis du kjøper begge kan det jo hende at hun blir fryktelig glad :wink:

Queen har veldig mye bra! Når jeg skal spille opp litt, må jeg alltid ha på en sang eller to med Freddie :)