Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
0
www.fosslund.net
Hehe, betryggende for meg og ;) Var en morro opplevelse, men må nok innrømme at jeg holder meg til det systemet jeg har nå enn så lenge!

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.991
7
38
Dedisert pahf og hans tidligere firbente (og alle de som leter etter ideer til et vakkert headset-stativ....)

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
0
www.fosslund.net
Hehehe, takk for den Supertramp! Savnet etter stuttjukken er blitt litt mindre etter opphavet har blitt forvert på en liten mopsefrøken, som potensielt følger huset vi kjøper. Det er betraktelig enklere med 2kg mopsefrøken enn 35kg alfahann av en Bulldog! :mrgreen:

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.991
7
38
Godt å høre. Men minner skal bevares og Takstar på et mopsefrøkenhode ville kvalt den lille stakkaren :)

pahf

Medlem
7 Sep 2005
15.643
0
0
www.fosslund.net
Supertramp skrev:
Godt å høre. Men minner skal bevares og Takstar på et mopsefrøkenhode ville kvalt den lille stakkaren :)
Det er bra sikkert, spesielt siden den lille frøken har et hode som overhodet ikke er proposjonalt med den relativt runde magen ;)

Nei Gismo Gris lever i minnene i beste velgående!

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.998
0
0
Vet ikke. Som sagt aldri hørt noen av dem, eller lest reviews av noen av dem.

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
13.909
1
0
Sandefjord
Kommer vel det fine Takstar headsettet snart, kan vel være greit å ha noe å mate de med? Jeg har ikke peiling på slikt - så jeg spør her - jeg har noen dingser liggende i kjelleren, blant annet en slik:

RME ADI-2 dac.

Er den ok å bruke?

Mener jeg har en Behringer Ultracurve dac også liggende et sted, kan den være noe? Kanskje greit med eq?

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.991
7
38
Uff, de lampene/lysene på den RME'en minner meg om varsellampe for feil på ABS modul på Focus :)

Men lydmessig er det verdt å prøve den der.

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.991
7
38
Van Damme kommer....

Nei, ikke skuespilleren :)

Etter å ha lest denne,
Van Damme Blue - Bargain of the Century | whathifi.com

ble jeg litt nysgjerrig og valgte å bestille noen meter av Van Damme Professional Blue Series Studio Grade 2 x 2.5 mm (14AWG) til bruk på MonoPulse høyttalerne.

http://www.van-damme.com/_pdf/3 Blue Series Studio Grade UP-OFC pre-jacketed multicore.pdf

Bestilte fra Amazon.co.uk og for 5 meter er prisen kr 150, frakt inkludert.

Nå har jeg Linn kabler fra før, men de er litt korte og det skapte litt logistikkproblemer da jeg flyttet høyttalerne mere ut til sidene.

Noen som har erfaring med dette kabelmerke?

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.991
7
38
Har posten/tull&tolvesenet begynt å saumfare?

Kablene jeg har bestilt:
1 of Van Damme Professional Blue Series Studio Grade 2 x 2.5 mm (14AWG) - 5M Speaker Cable, £12.30*

*above item(s) sold by and shipped from HDCentral
---------------------------------------------------------------------
Item Subtotal: £12.30
Shipping & Handling: £4.00
Total: £16.30

Paid by Mastercard: £16.30

Allikevel:
"Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling"
21.08.2012 12:40, 1470 LØRENSKOG