Hele konserter på YouTube!!!

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
Flere av disse konsertene er i "HD kvalitet", men hva med lyden? Er det full surround HD lyd også?

ntd12tannoy

Medlem
11 Aug 2011
3.865
0
0
Supertramp skrev:
Flere av disse konsertene er i "HD kvalitet", men hva med lyden? Er det full surround HD lyd også?

Nei, det vet jeg ikke. Har ikke testet det ut med surround på anlegget mitt. Siden jeg kjører mest stereo. :)

Skal teste det ut når jeg kommer hjem litt senere i dag. :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
ntd12tannoy skrev:
Nei, det vet jeg ikke. Har ikke testet det ut med surround på anlegget mitt. Siden jeg kjører mest stereo. :)

Skal teste det ut når jeg kommer hjem litt senere i dag. :)

Skal teste selv også i kveld ved å sjekke ut noen av disse YouTube videoene på Apple TV som er koblet til receiver med HDMI.

ntd12tannoy

Medlem
11 Aug 2011
3.865
0
0
Supertramp skrev:
Skal teste selv også i kveld ved å sjekke ut noen av disse YouTube videoene på Apple TV som er koblet til receiver med HDMI.

Høres bra ut. Stefaren min har også Apple-TV. Utrolig morsomt at det går an å bruke en iPad og sende signal fra den til tv'en... :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.953
8
38
ntd12tannoy skrev:
Høres bra ut. Stefaren min har også Apple-TV. Utrolig morsomt at det går an å bruke en iPad og sende signal fra den til tv'en... :)

Har testet litt nå.
Først: selv om de står HD på tag navn på YouTube video, så er det slettes ikke sikkert at det er HD. Det er mye rart derute. Nok om det.

Lyden står som PCM på receiver og at FL og FR +sub får signaler.
Det er ingen videoer jeg finner hvor det er mer enn to kanals lyd, uansett hva som står i tag navn/tittel med surround ditt og datt.

Noen som i de hele tatt får surround lyd, gjerne HD lyd, på YouTube videoer i det hele tatt?

Ang. Apple TV: man må ikke nødvendigvis bruke en iPad for å vise YouTube. I hovedmenyen til Apple TV er YouTube som egen kategori.