hei. hvilken effektforsterker og hjemmekinoreceiver

18 Aug 2013
33
0
0
Hei lurter på noe igjen. Har et par cv 15, 10 og lurte på om dere har noen anbefalinger eller forslag til effektforsterker og hjemmekinoreceiver?? Har en nad c370. Elsker bass. Helst under 9k ny. Hjemmekino r helst under 6k ny.​
hjemmekinoreceiver: 7.1/7.2 m pre_Out.
På forhånd takk :D

21 Feb 2013
1.257
0
0
Hei lurter på noe igjen. Har et par cv 15, 10 og lurte på om dere har noen anbefalinger eller forslag til effektforsterker og hjemmekinoreceiver?? Har en nad c370. Elsker bass. Helst under 9k ny. Hjemmekino r helst under 6k ny.​
hjemmekinoreceiver: 7.1/7.2 m pre_Out.
På forhånd takk :D

Heisann!

Angående effektforsterkeren, er det ikke CXA 10 eller 8 som spiller så bra på Cerwin Wega? Eller så ville jeg vurdert en Emotiva, her du får du massse lyd for pengene. Her har du jo også muligheten til å velge mellom en to, tre, 5 eller enda flere kanaler.

Hvis du kunne skrudd opp budsjettet på recieveren ett hakk, så ville jeg gått for en Yamaha RX-A1020. Har denne selv, og er strålende fornøyd. Nå kommer jo nesteårs modell, så det er jo muligheter for at denne blir satt ned til rundt 6 lapper

21 Feb 2013
1.257
0
0
hjemmekinoreceiver: 7.1/7.2 m pre_Out. På forhånd takk :D
Heisann!Angående effektforsterkeren, er det ikke CXA 10 eller 8 som spiller så bra på Cerwin Wega? Eller så ville jeg vurdert en Emotiva, her du får du massse lyd for pengene. Her har du jo også muligheten til å velge mellom en to, tre, 5 eller enda flere kanaler. Hvis du kunne skrudd opp budsjettet på recieveren ett hakk, så ville jeg gått for en Yamaha RX-A1020. Har denne selv, og er strålende fornøyd. Nå kommer jo nesteårs modell, så det er jo muligheter for at denne blir satt ned til rundt 6 lapper