Hegel H 360, førsteinntrykk.

Innvandreren

Medlem
3 Apr 2012
45
0
0
Har hatt Hegel 360 i mitt eie i en uke nå, etter å ha byttet ut H 300 mot denne.

Om H 360 er bedre enn H 300? Ja så absolutt, på alle måter, her er det en god del mer pondus i bassområdet. H 300 er jo ikke akkurat kjent for
å være noe sinke på dette området, men H360 er et hestehode foran her. Den er også et godt stykke foran H 300 når det gjelder oppløsning i
mellomtone og de øvre områder av frekvensskalaen, og oppløsning og definisjon i lydbildet er totalt sett meget bra og ligger også her et stort hestehode foran H 300.
H 360 makter å tegne opp et enormt lydbilde, både i bredde og dybde på mine Anthony Gallo REF. 3.5.

Kjører musikksignalet optisk ut fra MAC-book til Hegel H 360, coax ut fra H 360 til Hegel HD 25, og balansert tilbake til H 360 (DAC-loop)
Dette er samme måte som jeg hadde H 300 oppkoblet på, så det skal være det samme grunnlaget for sammenligning.

Om H 360 er verdt merprisen på ca. 9000 kr i forhold til H 300 ( som en stund har vært på tilbud til 20000, men er nå snart borte fra markedet som ny ) Ja , det mener jeg uten tvil, dersom en har høyttalere som er i stand til å faktisk gjengi den forbedringen som utvilsomt H 360 er i forhold
til H 300.

Sist redigert: