Espen84 skrev:Noen som har forslag til billig hdmi kabel med god kvalitet? Det er snakk om strekk helt opptil 10 meter. Og da er det en fordel å kjøpe billig og bra. På ebay finnes det masse, men dem er like stive som vaiere. Forslag tas imot med takk=)
johime skrev:har 2 stykk på 15 meter som jeg kjøpte fra dustinhome til rundt 200kr stykk, begge fungerer perfekt og har ingen problemer med å kjøre full hd igjennom di slik som mange har med billigkabler..![]()
Espen84 skrev:Kan du linke? Er de tullete stive? Fåes de i versjon 1.4?
Emmerhoff skrev:Noen flere som har erfaringer med Full-HD på en 10 meter kabel som kan anbefales uten at den koster for mye?
Er dette ( ARGON 5102H HDMI-kabel | Hi-Fi Klubben ) veien å gå, eller kan jeg kjøpe noe billigere? Er jo fristende å feks. kjøpe kabelen i linken ovenfor til ca 250kr framfor å bruke ca. 1000 kr...
Truls skrev:Dette er veien å gå:
HDMI Cables from Blue Jeans Cable
Og prisene de viser er med fortolling. Det er ikke så billig som den over, men det fungerer garantert.
Truls skrev:Dette er veien å gå:
HDMI Cables from Blue Jeans Cable
Og prisene de viser er med fortolling. Det er ikke så billig som den over, men det fungerer garantert.
Espen84 skrev:Er disse tullete stive eller? Og utifra hva jeg kan lese så er det v1.4 kabler?