Å fjerne positive inslag ser jeg på som helt feil. Viss du står på ditt at rett skal vere rett så er det viktig å få det med at det faktisk fungerer for noen. Det blir like feil å dysse ned positive tilbakemeldinger (om enn hvor få) som det er å dysse ned negative tilbakemeldinger. Bare for å si det.flat-tv interessert skrev:Jeg skal ikke ødelegge klagene deres.
Har derfor slettet mine uttrykk om positive opplevelser og tips skrevet i denne meldingen før i dag, hvorfor jeg tror at tuneren er ok her!!
Jeg tror ikke at Rikstv og Grundig er obs på mine erfaringer, hvorfor ting ikke virker for alle.
Dette var da bare et innspill i å forklare at her fungerer tuneren bra for oss.
Vi kan da ikke være de eneste som er fornøyd?
Og jeg er ingen "figur" - har tross alt 4 abb. jeg betaler for her, så vær du trygg på at jeg er kritisk som forbruker.
Har tidligere hatt fulle abb. pakker hos Viasat og Canal Digital via parabol, uten å være fornøyd der.
Mye kluss med dårlig signal og veldig overpriset.
Se "Mix" sine kommentarer lenger ned, da dette innlegget er endret flere ganger.
EDIT:
VOD har en tendens til å laste ned filmer, for å fjerne de igjen fra listen. Dette er en feil på programvaren.rodero skrev:Får bare håpe de får rettet alle disse bugsa, for rikstv er eneste mulighet der jeg bor..
Men på VOD her hos meg har jeg bare 4 filmer.. noen som har fler pr i dag?