Jeg forventer meg egentlig ikke noe svar fra Grundig for kundeservicen der stinker. Jeg sendte dem en mail 28. September da harddisken på min DTR-8860 tok kvelden, plutselig var alle opptakene borte :evil: Jeg har enda ikke fått noen tilbakemelding fra Grundig (elendig kundeoppfølging). Jeg tok kontakt med Expert der jeg kjøpte boksen og fikk beskjed at jeg skulle ta med meg boksen så skulle de sende den inn og bytte harddisk på den. Droppa av boksa og fikk en låneboks med meg. Fikk beskjed at det ville normalt ta 2-3 uker før jeg fikk den i retur og var jeg maks uheldig kunne det ta opp til 5 uker. Etter 8(!!) uker hadde jeg fortsatt ikke fått PVR'en i retur! Jeg ringte Expert en gang i uken for å sjekke, men de fikk lite informasjon selv hva som var status. Til slutt ringte Expert og sa de ville gi meg en ny boks siden Grundig ikke svarte på når jeg ville få boksen tilbake. Bra av Expert, men veeeeeeeldig dårlig av Grundig.
Jeg har trodd at Grundig skulle være et solid selskap, men med den behandlingen jeg har fått derfra kommer jeg aldri til å kjøpe et produkt merket med Grundig mer...og jeg kommer ikke til å anbefale noen andre det heller...
Jeg har trodd at Grundig skulle være et solid selskap, men med den behandlingen jeg har fått derfra kommer jeg aldri til å kjøpe et produkt merket med Grundig mer...og jeg kommer ikke til å anbefale noen andre det heller...