Høyttalerpakke fra Netthandelen-les og bli "overbevist"

edguy

Medlem
27 Nov 2004
2.166
0
0
Ja at vi opplever mange rare omtaler og beskrivelser av diverse hi-fi utstyr rundt forbi er vel ikke noen underdrivelse. Tilfeldigvis fikk jeg sett dette:Hjemmekinoanlegg – Kraftfullt 5.1 system | Norges største nettauksjon
Ja dere kan jo lese omtalen selv men jeg kopierer beskrivelsen her. Uten at jeg verken har sett eller hørt dette så skal jeg vedde underbuksa mi på at mere villedende markedsføring skal man lete lenge etter. Limer inn beskrivelsen her,men den bør leses i annonsen....for ordens skyld har jeg uthevet ADJEKTIVENE :)

Hjemmekinoanlegg – Kraftfullt 5.1 system

Her får du et STRÅLENDE hjemmekinoanlegg som naboene garantert legger merke til. 5.1 systemet vil REVOLUSJONERE din private lydopplevelse, og gi deg en kinofølelse du aldri har hørt maken til. I tillegg til en UFORGLEMMELIG lyd bidrar ett LEKKERT design til UTSMYKKING av stuen.
OFF sier jeg bare....

Skåra1

Medlem
4 Mar 2010
503
0
16
Sandnes
I tillegg så kommer de ikke til å få lyd i subben
Passiv subwoofer med bassrefleks og spikes.
10 tommer basselement (Forsterker må ha egen høyttalerutgang med lavpassfilter)
Er nok fryktelig mange som kjøpe slike høyttalere som har peiling og en receiver som de bare kan koble denne rett til...

Revox

Medlem
12 Des 2004
12.101
0
36
a|d|s er vel det billigmerket Torshov bilrekvisita fører en del av.. Innen bilstereo dog

Pip

Medlem
3 Jun 2005
1.187
0
0
Bergen
og med kun engelsk bruksanvisning har de faktisk ikke lov å selge de i Norge ....

28 Okt 2009
764
0
0
Syns faktisk ikke de var aller verst å se på, så en ting var nesten rett. Har sett mye verre for å si d sånn. Men lyden er vel en annen sak 8)

Skrotnisse

Medlem
20 Aug 2004
11.893
0
36
38
shoottheshow.com
Det verste er at finishen faktisk er så ille halvgæli på de så det som faktisk kan være en mulig er å punge ut kr 1500 for dette settet, røske ut alt av innmat og front-plater og vips, så har man faktisk noen veldig lekre cd/dvd-hyller til en helt ålright pris :)

Revox

Medlem
12 Des 2004
12.101
0
36
Skrotnisse skrev:
Det verste er at finishen faktisk er så ille halvgæli på de så det som faktisk kan være en mulig er å punge ut kr 1500 for dette settet, røske ut alt av innmat og front-plater og vips, så har man faktisk noen veldig lekre cd/dvd-hyller til en helt ålright pris :)
Eller fuglekasser?

FilmThor

Medlem
28 Nov 2012
216
0
0
Jøssss!!! Det er ikke mange surround forsterkere som leveres med aktiv (høyspendt) subwoofer utgang!! Her kommer NH til å slite med support avdelinga si! Ja , ADS er bilstereo merket som Torshov tar på egenimport. ADS har for ett par år siden forsøkt seg innpå med vanlige stuehøyttalere også. Men jeg vet ikke hvorfor de har tatt ut forsterkeren?? Kanskje forsterkeren ikke var CE godkjent? Jeg tror de slipper unna med engelsk manual, selv om det egentlig ikke er lov. Men de hadde ikke sluppet unna med en forsterker uten CE merking. Dette kommer de til å slite med!

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
14.989
7
38
FilmThor skrev:
Jøssss!!! Det er ikke mange surround forsterkere som leveres med aktiv (høyspendt) subwoofer utgang!! Her kommer NH til å slite med support avdelinga si! Ja , ADS er bilstereo merket som Torshov tar på egenimport. ADS har for ett par år siden forsøkt seg innpå med vanlige stuehøyttalere også. Men jeg vet ikke hvorfor de har tatt ut forsterkeren?? Kanskje forsterkeren ikke var CE godkjent? Jeg tror de slipper unna med engelsk manual, selv om det egentlig ikke er lov. Men de hadde ikke sluppet unna med en forsterker uten CE merking. Dette kommer de til å slite med!
At NH selger mye "junk", visste jeg.
Men at de selger ulovlig "junk", det visste jeg ikke.

Hva sier du til dette, Einar Ø Brandsdal - du som forsvarer å beholde tollgrensa på 200 kroner for å verne om norske arbeidsplasser - basert på kun importvarer....

joakimpatos

Medlem
24 Nov 2011
5.945
0
0
for min del så hadde jeg aldri kjøpt det da jeg har opplevd masse shit fra Netthandelen. så det hadde aldri blitt aktuelt fra min side ;-)