grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Dette sier ikke meg så alt for mye Jan Einar, men spectogrammet sier vel noe om energien ? Altså man vil ikke ha så mye rødt utover i tid? Ikke blått heller forsåvidt, men vanskelig hos meg uten tiltak:) Har ingen bassfeller e.l. Dette er kun eq og førsterefleksjon. Relativt basstungt på dette sweepet ser jeg

Har ikke problemer med «heng» før ved 40hz og ned, men ikke problematisk synes jeg:)

Ble smoothing her ser jeg, ikke meningen:D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sist redigert:
  • Like
Reactions: Zeke1983

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Dette sier ikke meg så alt for mye Jan Einar, men spectogrammet sier vel noe om energien ? Altså man vil ikke ha så mye rødt utover i tid? Ikke blått heller forsåvidt, men vanskelig hos meg uten tiltak:) Har ingen bassfeller e.l. Dette er kun eq og førsterefleksjon. Relativt basstungt på dette sweepet ser jeg

Har ikke problemer med «heng» før ved 40hz og ned, men ikke problematisk synes jeg:)

Ble smoothing her ser jeg, ikke meningen:D

Dette ser jo bra ut, så lite rom allikevel bra kontroll. Låter sikkert helt konge hos deg nå

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk

Zeke1983

Medlem
11 Jan 2007
5.950
19
38
strøkne nå med både fronttrekk og den kurva er jo prikken over i en! Det står sikkert en plass: men kjører du atmos og 7 kanaler?

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
strøkne nå med både fronttrekk og den kurva er jo prikken over i en! Det står sikkert en plass: men kjører du atmos og 7 kanaler?
Kjører 7.4.2 blir det vel ja:) Grunnet plassering av surround og sb fungerer det egentlig bra i det lille rommet:) Men små rom krever at man plasserer alt veldig korrekt ift hverandre, om ikke blir det veldig grøt alt sammen:)

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.523
362
83
46
Asker
Dette er jo meget så strøkent, både finishen på fronten og ikke minst dine målinger. Så tør nesten ikke tenke på hvordan opplevelse du har i rommet ditt, men stor er den nok!

• Like
Reactions: grandiS

Torolan

Medlem
20 Nov 2008
13.817
53
48
Berre lekkert
Dette funker nok som snus det vil jeg tro

Ha en flott påske

Dimacruz

Medlem
17 Feb 2003
2.619
0
36
Strøken kino du har. Jeg må snart ta en tur igjen. Jeg er forøvrig veldig fornøyd med crown forsterkeren jeg kjøpte av deg for noen uker siden. Den har stålkontroll på mine b&w høyttalere. :)

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Strøken kino du har. Jeg må snart ta en tur igjen. Jeg er forøvrig veldig fornøyd med crown forsterkeren jeg kjøpte av deg for noen uker siden. Den har stålkontroll på mine b&w høyttalere. :)
Så bra!:)

Ja, du er hjertelig velkommen!:) Skjedd ganske mye siden du var her :)