grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Gratulerer hvordan funker det nå?
Ble litt mer umpff

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Tror det blir veldig bra! Rakk ikke å teste så veldig mye igår:) Men gleder meg til å få ampen ut av kinoen pga støy

Sent from my iPhone using Tapatalk

thohaug

Medlem
11 Jan 2011
1.842
14
38
Sier jo litt når 16A-kurs faktisk er i grenseland, hehe!

Ja, forstår at det er morro å utforske å leke seg frem med EQ/DSP og annen DIY i søken etter virkelig gromlyd! Adam er ålreit. Mine er jo grisebillige og simple, men syns de låter veldig bra. Rommet er derimot en utfordring (som oftest tilfelle), så har av prinsipp bestemt meg for å skaffe måleutstyr/software for å lære meg det og få mest mulig ut av det jeg allerede har i stedet for ny byttekarusell som jeg har drevet på med tidligere.

Holder til i Oslo.
Bare å i ifra om du trenger litt hjelp med slikt altså :) jeg bor i nærområdet og har kanskje svar på spørsmål du måtte ha :)

Beklager off topic Kim.

Dette blir helt konge! Gleder meg til å se målinger, også må jeg kanskje få kommet meg en tur og få hørt.

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Bare å i ifra om du trenger litt hjelp med slikt altså :) jeg bor i nærområdet og har kanskje svar på spørsmål du måtte ha :)

Beklager off topic Kim.

Dette blir helt konge! Gleder meg til å se målinger, også må jeg kanskje få kommet meg en tur og få hørt.
Ikke noe problem det:)

Håper det blir bra ja:) Trenger hjelp som bare det så du er velkommen

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Kan jeg også svingeinnom engang? Er forbi noen ganger

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Kan jeg også svingeinnom engang? Er forbi noen ganger

Selvfølgelig! Men rimelig flaut og vise frem et provisorisk rom i påvente av oppussing da, når du har det du har x-D

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Selvfølgelig! Men rimelig flaut og vise frem et provisorisk rom i påvente av oppussing da, når du har det du har x-D

E.. Nei, det betyr ingenting, jeg bryr meg ikke om det. Det er lyden som er viktig

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
E.. Nei, det betyr ingenting, jeg bryr meg ikke om det. Det er lyden som er viktig

Hehe, enda verre da Neida, er selvfølgelig velkommen så fort jeg er ferdig Stemmer det at Itech ampene må på nett for å styre dsp? Ingen usb kabel i pc?

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Hehe, enda verre da Neida, er selvfølgelig velkommen så fort jeg er ferdig Stemmer det at Itech ampene må på nett for å styre dsp? Ingen usb kabel i pc?

Det stemmer det, deilig å slippe den hersens usb kabelen. Last ned audio architech fra harmann

thohaug

Medlem
11 Jan 2011
1.842
14
38

Du må ikke være koblet til Internett. Det holder med en laptop koblet til med tp kabel. Fordelen med ethernet er jo det at du kan koble flere inn i en svitsj og få tilgang til alle samtidig :)

• Like
Reactions: grandiS

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Du må ikke være koblet til Internett. Det holder med en laptop koblet til med tp kabel. Fordelen med ethernet er jo det at du kan koble flere inn i en svitsj og få tilgang til alle samtidig :)
Jepp, altså jeg mente det samme som thohaug

• Like

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Tøfft!:) Spillt litt mer nå, og det er ganske stor forskjell med skikkelig amp:p

Meeen, skjønner ikke helt hvordan jeg kommer inn på ampen i architect. Finner enheten på «Netsetter» men usikker på hvordan jeg får den opp på devices:) Hater manualer:p

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Trykk på knappen go online. Meeen ikke alltid like lett å forklare over melding, kan være litt fram og tilbake før du finner den første gang.

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
Trykk på knappen go online. Meeen ikke alltid like lett å forklare over melding, kan være litt fram og tilbake før du finner den første gang.

Har trykka gå online aller først:) Får trykke litt:p

grandiS

Medlem
17 Jun 2011
2.487
45
48
En annen ting jeg synes er rart på samtlige crown vifte amper, er at de går helt random? Nå står den bare på, men allikevel går vifta opp og ned i hastighet? Den blir vel ikke varm når den ikke driver noe?:p Vifta går plutselig en del raskere uten belastning. Skal ikke viftestyring være smart og temp basert på disse? Derfor det er knot og bytte vifte?:)

Karmann

Aktiv
31 Jan 2007
1.097
176
63
Det gjør mine også. Kan gå noen minutter før viftene kommer på, så kan de svive normalt, for så og kjøre seg opp. Bare vent til de gir bånn gass det har ikke jeg hørt her, men det har jeg hos Hunsbedt når han spilte Kim Larsen på tc sounds, jetfly er barnemat.

• Like
Reactions: Hunsbedt

thohaug

Medlem
11 Jan 2011
1.842
14
38
Om du lurer på noe, så er det bare å slå på tråden til meg altså :) har drevet en del med det, og regner med du fortsatt har nummeret mitt?

• Like