Laget meg et nytt lerret for å klemme ut 10 tommer ekstra. Ikke fullt så my ekstra på 16:9 som på 2:35 hvor jeg kan bytte aspect ratio for å strekke bildet. Endte på en Carl’s place flexiwhite 1.1 duk med mye bra anmeldelser. Ganske fornøyd med denne, men opplever noe speckles i lysere scener og mest i rett vinkel mot projektor.
Er det andre duker som er bedre og eventuelt med enda høyere skarphet, men uten speckles? Ønsker helst minst 1.0 gain.
Ser i andre tråder at Elunevision har nesten like gode lerret som Stewart, men ikke like dyre. Jeg mailet de, men de selger ikke duker til DIY rammer dessverre. Elunevision 115» med tynn ramme kunne jeg kanskje akkurat fått inn fra vegg til vegg. Ikke direkte billig dette heller.
Helst vil jeg bruke den ramma jeg lagde selv nylig.
Er det andre duker som er bedre og eventuelt med enda høyere skarphet, men uten speckles? Ønsker helst minst 1.0 gain.
Ser i andre tråder at Elunevision har nesten like gode lerret som Stewart, men ikke like dyre. Jeg mailet de, men de selger ikke duker til DIY rammer dessverre. Elunevision 115» med tynn ramme kunne jeg kanskje akkurat fått inn fra vegg til vegg. Ikke direkte billig dette heller.
Helst vil jeg bruke den ramma jeg lagde selv nylig.