Gode brukt-kjøp! (Regler i 1.post)

are_e

Medlem
20 Jul 2005
3.666
0
0
BGuarden skrev:
siden personen som er bak min dynaco står bak Hafler så vil jeg tro at denne er solid...
Finn Torget - HAFLER P 3000

Kan bekrefte at dette er skikkelige saker, de blir mye brukt til monitorering i studio sammenheng. Har et godt rykte og skal ha bra lyd. Har ikke hørt en slik selv men regner med at ikke er uten grunn den blir brukt i kritiske applikasjoner blandt profesjonelle..
Man kan forøvrig få enorm valuta for pengene hvis man kjøper brukt studio utstyr, profesjonelle forsterkere som er ment for studiobruk holder generelt en langt høyere kvalitet enn vanlig (og billig) PA forsterkere. Og er man riktig heldig så går det an å få svært bra studio utstyr til samme prisen som ordinær brukt PA, når det har blitt noen år gammelt og hatt flere eiere så er det ofte at de som selger slikt brukt ikke vet helt hva de har til salgs :mrgreen:

A

Skrotnisse

Medlem
20 Aug 2004
11.893
0
36
39
shoottheshow.com
Hellnoob skrev:

Selger skriver at alt av kvitteringer er i orden, og settet er godt under 6mnd gammelt. Om dette stemmer, og at dette settet faktisk er kjøpt i Norge, så er dette et satans godt tilbud.

Det bør også legges til at disse produktene regelmessig dukker opp på bruktmarkedet, men da er det paralellimponterte varer. JC1 pleier å legges ut for kr 36 og jc2 for ca kr 30k. Det ryktes også at disse selgerne har rundt 5k i fortjeneste pr produkt uten at jeg har fått dette 100% bekreftet.

-----------------

Krell FBI kr 90k

For denne frister ikke litt se....

asvaberg

Medlem
14 Feb 2007
17.772
0
0
antiloop skrev:
Tror heller jeg hadde kjøpt en ny RX-V565 på komplett til 3495,- hvis det hadde blitt aktuelt å kjøpe en slik.

hmmm - nå er dette er 765, ikke 565

det sier han ihvertfall til meg på epost...

merkelig - noe "lurt" på gang her...........

565 spesifikasjonen står i annonsen, men eposten hans sier noe helt annet...

Nei, jeg skal ikke ha 565 hvis det er den...

DrErling

Medlem
16 Okt 2003
11.138
0
36
43
torjeodegard.blogspot.com
oaax skrev:
Rotel rb-985 og mirage om-14 Er dette et godt kjøp? Denne selgeren har også to om-14 til som diskanten er ødelagt på som han skal selge for en billig penge, er det vanskelig å få tak i deler til disse? Jeg er helt grønn på av-fronten. :D Har veldig lyst på hjemmekino, men har ikke så mye penger å legge i det.

Jeg kjøpte nettopp en RB-985 til 2100,- for å drive litt takhøyttalere rund baut. Jeg synes det var et godt kjøp i alle fall.

DrE

BGuarden

Medlem
25 Feb 2006
22.766
1
0
46
are_e skrev:
Kan bekrefte at dette er skikkelige saker, de blir mye brukt til monitorering i studio sammenheng. Har et godt rykte og skal ha bra lyd. Har ikke hørt en slik selv men regner med at ikke er uten grunn den blir brukt i kritiske applikasjoner blandt profesjonelle..
Man kan forøvrig få enorm valuta for pengene hvis man kjøper brukt studio utstyr, profesjonelle forsterkere som er ment for studiobruk holder generelt en langt høyere kvalitet enn vanlig (og billig) PA forsterkere. Og er man riktig heldig så går det an å få svært bra studio utstyr til samme prisen som ordinær brukt PA, når det har blitt noen år gammelt og hatt flere eiere så er det ofte at de som selger slikt brukt ikke vet helt hva de har til salgs :mrgreen:

A
Takk for den, Are.. Godt å få bekreftet at jeg ikke er helt på jordet;-)
..men tar gjerne også litt ris.. Er ikke bestandig at jeg "treffer" like godt..

Albatross

Medlem
27 Des 2004
855
0
0
Og jeg som nettopp kjøpte meg Grande Utopia. Det var dumt jeg ikke så dette tilbudet først, ass...

svensken

Medlem
31 Aug 2006
2.309
0
0
har en kamerat som ønsker å kjøpe et par brukte JBL E100.
noen som veit noen som er til salgs?

mvh

Kokken

Moderator
1 Sep 2004
12.553
1
0
Vennligst hold tråden fri for boligkommentarer!

Kokken
Site Moderator