Get BoX tråden.

Odd.

Medlem
9 Okt 2007
74
0
6

Noen her som har brukt denne en stund? Leser mye forskjellig tilbakemelding.

Man må jo fortsatt ha sin gamle dekoder dette bare er en boks uten internettdekoder, idiotisk. Dette er boks som må kobles til nett med kabel eller wifi, mange skjønner ikke det.

masong

Medlem
11 Okt 2007
169
0
16
Jag har brukt den i ca 2 veckor och det är ganska bland känsla.

Den stödjer inte 5.1 över hdmi utan man måste använda en optisk kabel?

Läste på nån test från tek.no och då stod att det skulle vara stöd för atmos osv men en optisk kabel stödjer väl bara 5.1 så då vet ifan hur dom tänkt?

Min boks har även hängt sig ett par ggr, får ofta ljud men ingen bild och krävs då oftast omstart och ibland får jag rycka sladden.

Inställningar osv är i stort sett 0, verkar inte gå att ändra tex upplösning.

Byte av kanal tar ofta upp emot 10 sekunder.

I det stora hela så är jag mer nöjd med gamla get box2 än denna.

Vad är bättre då, den är mindre, ljudlös och det går snabbt att bläddra i kanallistan men när du kommit till det program du vill se på så är det som en gammal trött pc med dåligt Internet.

Får hoppas att get får löst upp i det framöver men det känns som en halvfärdig produkt.

Övrig utrustning är marantz sr7012 och en jvc x5500 om det nu har nånting med att jag inte får bild emellanåt utan bara ljud men har som sagt inga problem med varken apple tv eller egreat.

morander

Medlem
13 Mar 2008
22
0
1
Har hatt den i ca et halvt år (betatester), og må si at den skuffer forferdelig. Svært treg, ligger langt etter i livesendinger (scoringer i fotballkamper kommer på vglive.no før du ser scoringen på skjermen. Lyden er til tider usynkron, og flere av kanalene jeg abonnerer på mangler. Synes alt funker bedre på min gamle getbox som jeg kjører parallelt. Vurderer nå å forlate Get, etter å ha vært kunde i mer enn 15 år. Telenor legger fiber i gata der jeg bor, og jeg vil bare på bredbånd, og tvpakke spare ca. 24T i løpet av 2 år. (Tilbud med 2 års fast lavpris). Får jo også med bedre linje i form av fiber, kontra hybridløsningen fra Get. har vært fornøyd med Get i alle år, men de bør ikke slippe ut såpass dårlige produkter som Get BoX