Gaming-pc kaféen -->Bygging/bilder/opgradering og prat

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.105
0
36
Luft på boks er jo så dyrt nå at jeg har vurdert en stund og bare kjøpe en av de billige kompressorne fra biltema...

HK_Xclio

Medlem
15 Nov 2008
7.161
0
36
Sørreisa
TorTorden skrev:
Luft på boks er jo så dyrt nå at jeg har vurdert en stund og bare kjøpe en av de billige kompressorne fra biltema...
Helt enig her.
Man må dog tenke litt før man blåser ren maskinen med kompressor.
Olje og vann er ett problem, annbefaler isåfall å kjøpe filter for dette før man begynner å blåse maskinen

Noose

Medlem
26 Jul 2005
3.452
0
0
avforum.no
johnsen90 skrev:
Gi en liten anmelding her når du har fått testet den. Står mellom den og control :)

Fornøyd med matta. Musa glir lett og man har mye matte og jobbe på. Kunne vært litt tykkere for å gi litt mer demping mot håndleddet ved lange gaming sessions. Ellers endte jeg opp med å kjøpe ny mus :) En Razer Mamba. Veldig fornøyd med den, ligger fint å hånda og merker ingen forsinkelser.

UltimaNoctis

Medlem
17 Mar 2011
7.347
0
0
Noose skrev:
Fornøyd med matta. Musa glir lett og man har mye matte og jobbe på. Kunne vært litt tykkere for å gi litt mer demping mot håndleddet ved lange gaming sessions. Ellers endte jeg opp med å kjøpe ny mus :) En Razer Mamba. Veldig fornøyd med den, ligger fint å hånda og merker ingen forsinkelser.
]

Wow så kult! Og siden dette er av forum, hadde det vært ekstra kult om du hadde Naim Audio utstyr også :cool:

HK_Xclio

Medlem
15 Nov 2008
7.161
0
36
Sørreisa
Da var iaf strømforsyningen kommet å byttet, ikke samme problemet med coilwhine i denne foreløbig. Å viften høres heller ikke ut som ett helikopter :)

HK_Xclio

Medlem
15 Nov 2008
7.161
0
36
Sørreisa
Noose skrev:

Vurderer også å kjøpe razer mamba, den har veldig lik form som G5. Litt usikker enda, da jeg har sverget til G5 siden i 2007-2008 :p

johnsen90

Medlem
21 Mai 2010
2.542
0
0
Grålum
Var det jeg kom frem til også :) Klarte ikke å vente så ble den musematta og nye musa til cooler master, sentinel advanced 2. Overraskende god mus.

Får det nye skjermkortet imorgen :)

edit: prøvde å legge til bildet, men får ikke lagt til vedlegg lengre ser det ut som :p

HK_Xclio

Medlem
15 Nov 2008
7.161
0
36
Sørreisa
snart 4000 visninger i tråden :smile:

Den skulle jo egentlig blitt en ofisiel gaming pc tråd kanskje? Så det var nevnt lengre bak.

Vi har jo pratet mye generelt her.

UltimaNoctis

Medlem
17 Mar 2011
7.347
0
0
HK_Xclio skrev:
snart 4000 visninger i tråden :smile:

Den skulle jo egentlig blitt en ofisiel gaming pc tråd kanskje? Så det var nevnt lengre bak.

Vi har jo pratet mye generelt her.

Bare å endre tittelen din det, så vi nevne andre PC gaming ting :)

Noose

Medlem
26 Jul 2005
3.452
0
0
avforum.no
johnsen90 skrev:
Var det jeg kom frem til også :) Klarte ikke å vente så ble den musematta og nye musa til cooler master, sentinel advanced 2. Overraskende god mus.

Får det nye skjermkortet imorgen :)

edit: prøvde å legge til bildet, men får ikke lagt til vedlegg lengre ser det ut som :p
Bruk imgur: the simple image sharer

Tja hva med "Offisiell tråd for pc gaming"?