frukt / snack kurv til bar / hjemmekino (byggelink)

pseudomono

Medlem
13 Nov 2008
611
0
0
www.langhelg.net
Her er det en byggelink til en kurv som jeg er akkurat ferdig med 07.03.10 :)
Helges hjemmeside

IMG_3980.JPG-for-web-large.jpg

Tormy

Medlem
21 Apr 2004
420
0
0
Vakkert!

Mangler bare membran og magnet så har du subelement med treramme :)

tols1

Medlem
2 Jan 2006
16.663
1
0
Oi, bra jobba Helge. Fikk ikke helt klart for meg hvordan du klarte å lage alle spilene helt like...

Intel94

Medlem
2 Jun 2007
404
0
0
Nydelig, tenker å prøve meg på noko samme på sløyden på skulen(berre med anna tre, siden skulen ikkje har eik.
Håper eg får bruke ditt verk som mal :)?

Kor lang tid brukte du ca?

pseudomono

Medlem
13 Nov 2008
611
0
0
www.langhelg.net
Intel94 skrev:
Nydelig, tenker å prøve meg på noko samme på sløyden på skulen(berre med anna tre, siden skulen ikkje har eik.
Håper eg får bruke ditt verk som mal :)?

Kor lang tid brukte du ca?

En burde klare å lage 2 stykker på 2-3 timer.Det som er viktig er å lime spilene fast i bunnplaten i riktig stilling, og la limet tørke.Spilene trenger strengt talt ikke limes i toppringen da presset i spilene gjør at den aldrig vil slippe.
Artig hvis du vil bruke den som mal :)

alkar

Medlem
25 Jan 2010
3.330
0
0
Tar av meg hatten, kompis! Har nå sett gjennom hele nettsiden din, og du er jammen dyktig! Kule prosjekter!

pseudomono

Medlem
13 Nov 2008
611
0
0
www.langhelg.net
alkar skrev:
Tar av meg hatten, kompis! Har nå sett gjennom hele nettsiden din, og du er jammen dyktig! Kule prosjekter!

Heisan Alkar!
Artig hvis du fant noe som du likte!
Er en del gammle prosjekter der også, som jeg ikke er helt fornøyd med, men har tatt det med da det er en del av historien :) Er også artig å se en viss utvikling/fremgang over tid. Når det gjelder den nye minimonitoren har jeg vel flyttet noen nye grenser for hva jeg kan klare med det begrensede utstyret som jeg har.
Men med litt fantasi kommer man langt...
(du er nok den første som har giddet å bla igjennom alle sidene :)

Intel94

Medlem
2 Jun 2007
404
0
0
pseudomono skrev:
Heisan Alkar!
Artig hvis du fant noe som du likte!
Er en del gammle prosjekter der også, som jeg ikke er helt fornøyd med, men har tatt det med da det er en del av historien :) Er også artig å se en viss utvikling/fremgang over tid. Når det gjelder den nye minimonitoren har jeg vel flyttet noen nye grenser for hva jeg kan klare med det begrensede utstyret som jeg har.
Men med litt fantasi kommer man langt...
(du er nok den første som har giddet å bla igjennom alle sidene :)

Fantastiske greier, fekk desverre ikkje lage kurven som eg ville pga. manglende utstyr på skulen(jævla drittskule -.-)

Men det skal sies, eg også har bladd gjennom ALLE sidene, hehe ;)