Flere som liker øl?

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.998
104
63
Huff to sigaretter i går og en sigar på Fredag. Snus tar jeg etter hvert måltid.. Prøve å ikke røyke sigarett neste helg..

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Både pappa og svigerfar røyker og to av bestekompisene gjør det, så jeg er ikke helt skjermet. Jeg har ikke fjernet de fra livet mitt, så helt nazi er jeg ikke. :mrgreen:

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.998
104
63
Røyk er uansett ute.. Men hender jeg tar en sigg eller to i helgen samt en sigar... ute.

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Ja, det er godt med en sigar - men som kjent gjør det slettes ikke godt for kroppen. Og dere som er så unge vil jo ha en fungerende kropp etter 40?`etter 50? etter 60? Eller hur?? Så pass vekta, tren, kutt ut røyken og snusen (leppekreft er ikke spesielt gøy heller)
Og så kan vi jo ta en øl!;)

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Young's Double Chocolate Stout.
God? Tja, tjo - men klarte ikke å bli fortrolig med sjokoladesmaken på ølet. Jeg er nok veldig konservativ.

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.998
104
63
Jeg er heller ikke så glad i den, den er ok men ST.Peters er mye bedre.

Ellers synes jeg Yeti Imperial Stout er mer fyldigere enn begge. Men slikt øl er jo veldig kraftig og full av smak da.

Tronic

Medlem
28 Feb 2006
6.976
8
38
Finner du den på Systemet? har aldri sett den i Åre, men det er vel større forhold og mer utvalg der nede hos deg.

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.998
104
63
Finner du den på Systemet? har aldri sett den i Åre, men det er vel større forhold og mer utvalg der nede hos deg.
Yeti er en Imperial stout i verdensklasse på 33/småflaske lysebrun gammeldags etikett. De har den i Stømstad men kan sikkert bestilles. Ellers er også Brewdog Mix med fire øl av forskjellige slag til 101 svkr også gode, tror det er over halv pris fra i Norge. Den fargeglade boksen/fourpacken tror jeg finnes på mange systembolag.

Den inneholder Dead pony Club pale ale, Jack the hammer dipa, Libertine Black ale black IPA(noe for deg) og Cocoa Psycho Imperial Stout.

Sist redigert:

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Etter nesten tre uker med varierende grad av sykdom, har det endelig løsnet. Og det må feires med en øl!!! :) Nut Brown Ale i glasset og "The Breeze- An appretiation of JJ Cale" på anlegget. :)

Driver å bygger to tapped horn til stua. Er så små at de gjemmes bak sofaen. Sliter med å få bassen bak i rommet der vi sitter(samme med kinoen som ligger rett under stua) og da er det greit med subber bak. :)

Enorme greier. ;)
tang band.jpg

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.998
104
63
Flere øl å like. Plukket med meg en ny IPA fra Innis&Gunn lagret på toastede fat. Veldig rimelig ca 16kr for en liten flaske på systemet.

Sist redigert:

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
Er ikke så ofte en småbarnsfar får sjansen til både å ta seg noen kalde, OG ha muligheten til å kjøre anlegget på maks. (ungene er godt innspilt, men det er måte på) Men neste helg blir det en mulighet. Skal jobbe lørdag, men når jeg er ferdig på jobb....DA blir det fuktig her da. ;)

teddytusen

Medlem
27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
For å si det slik, så er de sjeleglad for at det er vi som bor her og ikke de forrige eigerne. ;) Har mye å gå på. :)

Når det er sagt så har jeg spilt grisehøyt og gått bort til begge naboene og lyttet. Ikke ille i det hele tatt. Mur og murt garasje på ene siden og "hele huset" på andre siden demper mye. Vi har ingen naboer på baksiden eller fremsiden av huset.

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
8.884
0
0
www.tjameg.com
Nøgne Ø Globale Pale Ale..
Nøgene Ø Pale (1).JPG
Litt mørk, bronse i fargen. Mye skum. Butikk øl, 4,5 %.
Bitter, mye skarphet i smaken.
For mye særpreg for min del.

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.998
104
63
Nøgne Ø Globale Pale Ale..
Vis vedlegget 114194
Litt mørk, bronse i fargen. Mye skum. Butikk øl, 4,5 %.
Bitter, mye skarphet i smaken.
For mye særpreg for min del.
Synes den var altfor enkel til å være Global... Hadde ventet meg verdens mest humlete pale ale, men det var det jo ikke??

Haandbryggeriets Pale ale er mye bedre.