Filmsnutt av ferdig Seas minimonitor

JohnH

Medlem
18 Jan 2009
21
0
0
Utroligt fine høyttalere du har laget deg, de er gjennomførte altså! Har vært på hjemmesiden din og sjekket og du er jo helt sjef i trearbeid generelt! :shock:

Liker spesielt kurven din og baren, skal til med det samme selv på et sjøhus/naust nå snart, og kommer til å sjekke ut hvordan du har gjort diverse.

Men grattis med flotte høyttalere vertfall, låt greit også!:smile:

pseudomono

Medlem
13 Nov 2008
611
0
0
www.langhelg.net
JohnH skrev:
Utroligt fine høyttalere du har laget deg, de er gjennomførte altså! Har vært på hjemmesiden din og sjekket og du er jo helt sjef i trearbeid generelt! :shock:

Liker spesielt kurven din og baren, skal til med det samme selv på et sjøhus/naust nå snart, og kommer til å sjekke ut hvordan du har gjort diverse.

Men grattis med flotte høyttalere vertfall, låt greit også!:smile:

Bra at det falt i smak!
Alltid morro å få gode tilbakemeldinger :)

Etter at jeg blir ferdig med høyttaler stativene vurderer jeg å endre bordet i filmrommet. Bordet ble laget i all hast, og ble ikke som tenkt. Skal endre topp plata. Vurderer å dobble tykkelsen, og nate mønster :)

BlackkoZ

Medlem
6 Aug 2009
4.430
0
0
Den luken var jo bare direkte genial =)
Er den koblet ilag med en form for trådløst styring? (Harmony fjernkontroll f.eks..?)

Edit: Glem det, leste nå på hjemmesiden din at den var kablet =) Vil ikke neste prosjekt å gjøre denne trådløs da? :D

pseudomono

Medlem
13 Nov 2008
611
0
0
www.langhelg.net
BlackkoZ skrev:
Den luken var jo bare direkte genial =)
Er den koblet ilag med en form for trådløst styring? (Harmony fjernkontroll f.eks..?)

Edit: Glem det, leste nå på hjemmesiden din at den var kablet =) Vil ikke neste prosjekt å gjøre denne trådløs da? :D

Kunne selvsagt gjort det, men siden jeg allerede har en del kabling som kommer opp under sofaen, valgte jeg å bruke disse. Har ellers en plan om å montere en 4 ports data switch under sofaen, da det har blitt populært for ungene å ha lan party i filmrommet :)