Filmer vi ikke liker

murre906

Medlem
12 Mar 2009
1.484
1
38
Sin city, Fast And Furious filmer. Likker ikke disse. Di gir meg ikke noe film oplevelse. Et stor gjesp alle sammen.

ask4me2

Super Moderator
Medlem av ledelsen
11 Aug 2004
14.899
30
48
Hardcore eller Hardcore Henry som er original tittel i 2015, er en film som nok hører hjemme i denne tråden....

Det er mulig det ikke ble bedre av at jeg kjørte den i 2:35:1 i stedet for 1.85 : 1 format i 129" CIH hjemmekinoen, men så vimsete kameraføring og til dels grumsete bilde, så ble det en sjøsyk lignende følelse som varte i 96 minutter. Satt igjen med en kvalm sliten følelse der 96 minutter av livet og projektor lampetid ble bortkastet, samt et BD kjøp som godt kunne vært ungått....

Det eneste positive jeg kan komme på å si om Hardcore Henry var at den ikke varte lenger.....

ask4me2

Super Moderator
Medlem av ledelsen
11 Aug 2004
14.899
30
48
Sin city, Fast And Furious filmer. Likker ikke disse. Di gir meg ikke noe film oplevelse. Et stor gjesp alle sammen.

Jeg liker de to Sin City utgivelsen, de ble en stor kino og bildeopplevelse vist via 9" CRT projektor sist jeg sjekket.

Film opplevelse handler vel av og til om måten filmen blir vist og sett på. Hvordan pleier du å se disse filmene forresten?

Du vil kanskje like Hardcore Henry bedre en meg murre906, gjesping var ikke min respons på denne i alle fall.....
Edit: etter å ha sett hvilke filmer du anbefaler og som du liker i en annen tråd, tror jeg ikke Hardcore Henry er en film du vil like heller.

Sist redigert:

murre906

Medlem
12 Mar 2009
1.484
1
38
Bra vi har forskjelig film smak men for meg så er Sin City noe av det dårligste jeg har sett. Kan også slenge til den Norske Dis som noe jeg ikke likte. Norske Børning filmen synes jeg var kjedelige greier. Hobgoblins 1988 varen film jeg ikke klarte å se ferdig.

Sist redigert:

Skalle

Medlem
26 Apr 2008
9.593
0
36
49
Valhalla rising. Må ha vært det verste mølet noen sinne.

Rart at slike filmer får topp terningkast.