Filmer man må se flere ganger

movadelic

Medlem
15 Okt 2003
121
0
0
butterfly effect, og fikk man med seg alt første gangen, kan man se den alternative sluttscenen andre gangen

CFD

Medlem
13 Okt 2004
2.934
0
0
21 grams.. Utrolig frustrerende å se på første gang ,men blir bedre 2.gang når man vet hva som skjer.

Jeg er faktisk en stor fan av Startrek og jeg har sett episodene under minst 5ganger.

Har faktisk grublet så mye over disse episodene at jeg har sett de enda en gang for å virkelig skjønne hva som er budskapet her. En ting jeg liker med Startrek er at de tar opp problemer i samfunnet. The inner light er en episode som jeg anbefaler alle å se!

"TNG - S6 The inner light"
"DS9 - In the pale moonlight"
"DS9 - The visitor"

Jeg ser mest på serier og ikke allverden på filmer.

Whoracle

Medlem
3 Aug 2003
7.223
0
0
40
eraserhead, memento, mulholland drive, lost highway og donnie darko må du faktisk lese guide på flere av disse skal du skjønne noe som helst..

CavaleraRules

Medlem
28 Sep 2004
10.040
0
0
Filmer man må gjenta for å forstå....?

The Wall er vel like vrien selv etter 10 ganger.

Når man endelig forstår den er man vel sikkert på nivå med hovedpersonen der.... :)

mephisto

Medlem
4 Nov 2003
514
0
0
Jeg melder meg på Donnie Darko. Har sett den 2-3 ganger, og er like langt fra å skjønne slutten :)
Men jeg liker stemningen i filmen, og den er verdt å se et par ganger.

24 Apr 2005
18
0
0
man må se the ,matrix i alle fall to-tre ganger for å skjønne litt, men jeg skjønner fortsatt ikke hva det egentlig er, noen som kan gi meg svar på d? :oops:

Icey

Medlem
27 Apr 2005
163
0
0
-Noll Tolerans
-Livvaktene
-Den Tredje Bølgen

Detter er filmer du bare må få sett... Noen av de råeste svenske filmene jeg har sett :!: :!: :!: :!: :!:

palarsen

Medlem
28 Apr 2003
1.392
0
0
'2001 - en romoddysé' - spesielt slutten. Ikke tilfeldig at det finnes sider som denne med tittelen ' The Search for Meaning in 2001'

opus

Medlem
24 Apr 2005
460
0
0
Kelly`s helter.Blir bare bedre å bedre til meir den sjåast.
Woodstock.

polkalizer

Medlem
4 Jun 2003
3.211
0
0
45
www.healthyboy.no
Ja. Woodstock var veeeldig vanskelig å forstå første gangen, men etter mange dype analyser og gjensyn skal det være mulig å tolke den, har jeg hørt rykter om, muligens.

wizkid

Medlem
5 Feb 2005
3.914
0
0
polkalizer skrev:
Ja. Woodstock var veeeldig vanskelig å forstå første gangen, men etter mange dype analyser og gjensyn skal det være mulig å tolke den, har jeg hørt rykter om, muligens.

Tror du må være "i form" for å tolke den ja.
He-he...