Fars fristed

Ivan

Medlem
18 Feb 2003
1.109
0
0
Hei!
Har laget kombi kjellerstue/kino. Er ikke helt ferdig, så jeg kommer med oppdatering senere. Da jeg har begrenset med plass ble dette et komprismiss mellom kjellerstue, og kino. Det funker greit, men klart det ideelle hadde vært et rom alene til kino. Det kommer senere.(neste år)
Info om anlegget er oxo dårlig utfylt, skal fikse dette oxo senere. En del av det er gamle komponenter, og en noen er dårlige. Desse skal skiftes senere. Holder oxo på med å sette sammen en htpc, men den er trolig ikke ferdig før etter sommeren da jeg har en del prosjekter som står og venter.
Her er linken.
http://minhembio.com/show.asp?user=mykivan

oyvindherman

Medlem
4 Mar 2003
720
0
0
Så bra ut det. Likte baren din. Selv ville jeg nå aldri kastet ut boblebadet, men kanskje du bare har omplassert det?

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.001
39
48
51
Jessheim
Hei Ivan.
Tøff hjemmekino. Og etter filmen er det bare noen skritt frem til baren får å få seg noe å drikke. :D :D

Ivan

Medlem
18 Feb 2003
1.109
0
0
Boblebadet

Takk!
Boblebadet er nå plassert der det hører hjemme. Bygde tak over terrassen, og felte boblebadet ned. :D
Mvh Ivan

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.001
39
48
51
Jessheim
Re: Boblebadet

Ivan skrev:
Takk!
Boblebadet er nå plassert der det hører hjemme. Bygde tak over terrassen, og felte boblebadet ned. :D
Mvh Ivan
Kult. Først film, så via baren for å bunkre opp og vidre ut på terrassen å sette seg i boblebadet å nyte. Det er konge. :D