Eurovision 2013

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
20
38
43
Mr_Spock skrev:
Da var den skinnende blank! Vokset den for 4 uker siden med Meguiars Ultimate Paste Wax, ganske skuffende dårlig dråpedannelse på bilen etter så kort tid. Spørs om det ikke blir en runde med voksing senere i dag.

Hade på P1 på radioen når jeg vasket bilen - der handlet det bare om MGP, fikk ihvertfall hørt Norges bidrag minst en gang til. For et par dager siden var det ikke noe grønt å se i blomsterbeddet og varmeflaske og ullpleddet var i bruk, nå var beddet helt grønt med blomster og jeg vasket bilen i shorts. WTF?
Så nettopp gjennom Semi 2 og må si at den norske vokser litt på meg, men tror/håper nok fremdeles på både Russland, Georgia og ikke minst Spania. Norge kan få den ettertraktede 4. plassen ;)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
21.993
7
38
Mr_Spock skrev:
Da var den skinnende blank! Vokset den for 4 uker siden med Meguiars Ultimate Paste Wax, ganske skuffende dårlig dråpedannelse på bilen etter så kort tid. Spørs om det ikke blir en runde med voksing senere i dag.

Hade på P1 på radioen når jeg vasket bilen - der handlet det bare om MGP, fikk ihvertfall hørt Norges bidrag minst en gang til. For et par dager siden var det ikke noe grønt å se i blomsterbeddet og varmeflaske og ullpleddet var i bruk, nå var beddet helt grønt med blomster og jeg vasket bilen i shorts. WTF?
Her er bilpleiemiddelet for moderne mennesker:

Bilpleie

Jeg har brukt deres båtpleiemiddel i en årrekke nå og det er latterlig enkelt å polere plastsjekta - og jeg trenger ikke gjøre det hvert år......

Har også brukt nanopolish-bil på bilene uten lakkonservering - også det med vellykket resultat.

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
21.993
7
38
Shallow_ skrev:
Så nettopp gjennom Semi 2 og må si at den norske vokser litt på meg, men tror/håper nok fremdeles på både Russland, Georgia og ikke minst Spania. Norge kan få den ettertraktede 4. plassen ;)
Jeg heier på Norge og Ukraina. Sistnevnte pga tøff rytme og god vokal:

[youtube]jWj2w7CITqI[/youtube]

(Låta starter ca 50 sekunder ut i videoen)

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
16.355
0
0
Sandefjord
Supertramp skrev:
Her er bilpleiemiddelet for moderne mennesker:

Bilpleie

Jeg har brukt deres båtpleiemiddel i en årrekke nå og det er latterlig enkelt å polere plastsjekta - og jeg trenger ikke gjøre det hvert år......

Har også brukt nanopolish-bil på bilene uten lakkonservering - også det med vellykket resultat.
Ser jo bra ut - men jeg er mer en "clay, lakkrens, polish - så en fet Carnuba Voks til slutt" - type :) Skal jeg holde på tittelen "blankeste bilen" i gata, må det gjøres grundig.

Har du gjort klar snekka? Ser naboene holder på som galninger i båtene sine i hagene. Kjenner et alvorlig sug etter å skaffe snekke :) Øl, reker, solnedgang og snekkelyd.....

En kommentator på en av Sveriges største aviser holder Norges bidrag høyt:

Nunstedts betyg på alla låtarna i finalen | Nöje | Expressen Nöje | Nöjesnyheter Musiknyheter Filmnyheter

Spørs om vi ikke drar hjem hele greia :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
21.993
7
38
Ja, vi bør jo ihvertfall ha råd til å avholde finale med 385.000.000.000 i OVERSKUDD på oljefondet i 2012.....
(Håper jeg fikk riktig antall nuller - 385 milliarder)

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
16.355
0
0
Sandefjord
Ja - flotte saker for Sandefjord, temaet kan jo bli Hvalslakting - med litt bilder av selklubbing (bare av de søte små hvite) mellom bidragene må jo bli godt tatt i mot :)

Supertramp

Medlem
24 Jun 2010
21.993
7
38
Da er dette et naturlig pauseinnslag - full reunion, det hadde vært noe:
[youtube]8NO8h_uTkdU[/youtube]

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
16.355
0
0
Sandefjord
Så kan vi vise frem vår stolthet - et ekte redskap brukt i hvalslaktingens gullalder. Nå restaurert av en gjeng entusiastiske, gamle, halvsenile hvalhatere.

Nå har de sittet inne i hele vinter, slipt sine harpuner og spleiset trosser. Nå som varmen er her, er de klare. La meg si det slik - hvis du er overvektig og skal en tur på stranda - ikke bad og legg deg så langt fra vannkanten som mulig.

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
48.456
0
0
37
Nord-Trøndelag
Mr_Spock skrev:
Så kan vi vise frem vår stolthet - et ekte redskap brukt i hvalslaktingens gullalder. Nå restaurert av en gjeng entusiastiske, gamle, halvsenile hvalhatere.

Nå har de sittet inne i hele vinter, slipt sine harpuner og spleiset trosser. Nå som varmen er her, er de klare. La meg si det slik - hvis du er overvektig og skal en tur på stranda - ikke bad og legg deg så langt fra vannkanten som mulig.

Var det noe om dette på Tv for kort tid siden ?

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
16.355
0
0
Sandefjord
harman/kardon skrev:
Var det noe om dette på Tv for kort tid siden ?
Det er godt mulig - kapteinen ombord og den verste av dem alle heter Paul Watson. Kjent våpendrager med den myteomspunne selklubberen Odd Lindberg.

Nå begynner det å nærme seg :)

TorTorden

Medlem
21 Jan 2012
12.544
0
36
Mr_Spock skrev:

Man kan da ikke hate hvalene, er jo beste kjøttet jeg har smakt :-D

Mr_Spock

Medlem
5 Nov 2003
16.355
0
0
Sandefjord
Da er vi igang!

Savner litt slik det var med stort orkester og dirigent i gamle dager. Blir veldig mye idol/plastpopp ut av det. Setter dermed stor pris på de som har med seg band.

Rotja

Medlem
24 Okt 2006
10.312
0
0
www.tjameg.com
Sannelig, NRK har fått til litt surrond denne gangen..

det låter faktisk litt fra bak kanalene. Synd de ikke får til dette på f.eks. en film.

Vedlegg

Jobla

Medlem
7 Mar 2013
195
0
0
Rotja skrev:
Sannelig, NRK har fått til litt surrond denne gangen..

det låter faktisk litt fra bak kanalene. Synd de ikke får til dette på f.eks. en film.
Er nok svenskene som mikser dette, NRK distribuerer bare og legger på kommentator med en helsikes støy og sus i senterkanalen, hører den fades inn og ut i mellom artistene. Samme med film det, de sender utvalgte filmer i DD 5.1 resten er vel PL?

Mye forskjellig kvalitet, Estonia låt plutselig litt fett ellers er det mye tynt. Er vel sånn det blir med playback, da kommer vel alt på 2 spor fra deltagerlandene.

Leverer Margaret som i semi kan dette love bra.. ;)

cybervision_

Medlem
22 Nov 2004
17.017
0
0
Mye rart, Bonnie Tyler var jo helt forferdelig. Holder jo ikke nivå til dans på lokalet engang. Mye rart, men ikke som i gamle dager - blir for seriøst mtp den lave kvaliteten på det musikalske.

Shallow_

Medlem
21 Mar 2005
13.471
20
38
43
Mr_Spock skrev:
Da er vi igang!

Savner litt slik det var med stort orkester og dirigent i gamle dager. Blir veldig mye idol/plastpopp ut av det. Setter dermed stor pris på de som har med seg band.
Det er jo ingen av sceneband som spiller da.. sånn sett er det bedre ä bruke scenen til show :)