Er det noen som har et fungerende eksemplar av et JVC GR-PD1??? Det ble lansert i 2004, men var i markedet kun en kort stund.
www.tek.no
Jeg gjorde den bommerten at jeg solgte kameraet, og var ikke da klar over at jeg måtte ha kameraet for å få digitalisert alle opptakskassettene. Har vært hos alle de presumtivt beste på digitalisering, og de har ikke lykkes, selv etter å ha vært i kontakt med JVC.
Er også interessert i tips/innspill på hvordan jeg kan komme i mål med å få overført innholdet på kassettene på en eller annen måte, gitt at innholdet fortsatt er der.
Mvh.
Werner Hjelt
Tlf. 900 59 402
werner@tracker.no

Tek.no - Tester, guider, teknologi
Norges grundigste tester, guider og nyheter relatert til forbrukerteknologi finner du på Tek.no. Med langt over en million brukere i uken er ingen større enn oss.

Jeg gjorde den bommerten at jeg solgte kameraet, og var ikke da klar over at jeg måtte ha kameraet for å få digitalisert alle opptakskassettene. Har vært hos alle de presumtivt beste på digitalisering, og de har ikke lykkes, selv etter å ha vært i kontakt med JVC.
Er også interessert i tips/innspill på hvordan jeg kan komme i mål med å få overført innholdet på kassettene på en eller annen måte, gitt at innholdet fortsatt er der.
Mvh.
Werner Hjelt
Tlf. 900 59 402
werner@tracker.no