Er du også gal?

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
10.513
0
0
Har noen av dere satt i lunsjen, eller andre steder og hørt kolleger og venner duskutere båter eller motorsykler med stor entusiasme, for så å bli sett på som komplett idiot fordi du nevner at du har kjøpt deg en projector til 20K?

Hva er det som gjør det så mye mer normalt å bruke tusenvis av kroner på fiskeutstyr enn hjemmekino?

Jeg krever oppreisning for AV nerdene :!:

Gorm

Administrator
13 Des 2002
39.972
30
48
51
Jessheim
Arendal skrev:
Hva er det som gjør det så mye mer normalt å bruke tusenvis av kroner på fiskeutstyr enn hjemmekino?

Jeg krever oppreisning for AV nerdene :!:
For ikke å snakke om alle kompisene som bruker alle pengene sine på golf utstyr, og i tillegg kaller det sport/idrett. Jeg ler meg i hjel. :lol: :lol: :lol:

Mastiff

Medlem
16 Jul 2003
5.789
0
0
mastiff.now.nu
Broderen mobbet meg litt, men da jeg spurte hvor mange timer i året han tror at han bruker tresnekka si til 60 000, ble det ganske stille...

Gorm

Administrator
13 Des 2002
39.972
30
48
51
Jessheim
Broder'n min ler av meg for han bruker min hjemmekino mer enn meg, og det koster ikke han noen ting. :shock:

Neonsun

Medlem
30 Apr 2003
1.208
0
0
41
Bare å invitere til kinokveld en gang det, så endrer pipa gjerne lyd. Da blir det heller lovord og ønsker om å få komme tilbake for ettertiden.. ;)

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.016
4
38
39
Det går egentlig ganske greit... Jeg brenner for både Bil, hjemmekino, pc, damer etc... Så jeg diskuterer det meste med interesse...

Mvh

AK

FoRn

Medlem
3 Jul 2003
526
0
0
Jeg skjønner godt hva dere mener, da jeg solgte anlegget mitt for å få råd til å kjøpe et mye dyrere ble jeg sett ganske rart på. Jeg bruker kommentaren "timesprisen er ikke så høy, for jeg bruker det 5 - 10 timer om dagen" :D

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
10.513
0
0
Det går egentlig ganske greit... Jeg brenner for både Bil, hjemmekino, pc, damer etc... Så jeg diskuterer det meste med interesse...
Pass på så du ikke brenner lyset i begge ender :D

Shyfer

Medlem
15 Apr 2003
555
0
0
FoRn! Bruker du virkelig anlegget 5-10 timer hver dag?Åssen kan du klare å få til det?????

dvdtom

Medlem
23 Jun 2003
1.361
0
0

Disse vil vel påstå at det å komme ut i naturen, kjenne frisk luft osv :lol: .
Hvis en av kompisene hadde sagt han skulle kjøpe fiskestang til 10k, hadde jeg sagt han var spenna gærn :D .

Hjemmeunderholdning er helt topp :!:

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
10.513
0
0
Jeg sitter inne, her på forumet.
Det er søndag, klokka er 15.15 og det er 24°C ute.

Huff, jeg blir nestet flau :oops:

Mastiff

Medlem
16 Jul 2003
5.789
0
0
mastiff.now.nu
Akkurat da du skrev det, fløy jeg kanskje forbi i lav høyde! Jeg tok Yamahaen en luftetur til Saga video i Arendal og hentet kveldens underholdning: To tårn. Lurt tilbud de kjører! Jeg tok "Pitch Black" (eneste Vin Diesel-film jeg ikke har sett) og "Black Hawk Down" (som jeg snart skal tekste for TV1000, og jeg hadde ikke lyst til å se den på et frimerke av en 21" dataskjerm først... Og moralen? Jo, hjemmekinohobbyen kan helst klart kombineres med utendørsliv og uaktsom kjøring! :wink:

Arendal

Medlem
14 Feb 2003
10.513
0
0
Jeg har nå vært en tur i skogen med familien for å finne noen poster på stifinner'n.

Det kunne jeg ha spart meg, mygg, bjørnebær-kratt og allskens insekter.

Ikke fant vi posten vi lette etter heller :oops:

Friluftsliv Pøh!