Er det noen som vet som selger hifirack stativer i Norge?

9 Jun 2019
465
56
28
Hei, jeg vet at hifiracks finnes i utlandet, men det må da finnes noen butikker i Norge som selger stativer i tre finish.

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.979
104
63
Bambus?

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

9 Jun 2019
465
56
28
Kanskje jeg ga litt feil info. Jeg tenker selvfølgelig på hifirack stativer til stativ høyttalere. Har googlet, og googlet men finner ingen leverandør her i Norge. Jeg mener Audioaktøren selger, men veldig forvirret om de i det hele tatt er i drift mere. Norsk hifi center hadde før Harbeth stativer. Tror nok noe lignede kan passe mine Tannoy høyttallere. Akkurat nå står mellom Nordstone stativer her i Norge. De har en tre finish rundt søylene som ser fine ut. 50 cm går fint hos meg. Har målt, og 45 cm er vel optimalt men 50 cm går også. Har snakket med hifiracks i england, og de skal ha cirka mellom 2300kr til 4000kr avhengig av finish. Det synes jeg er dyrt, men de er så fine. Må ta meg i ringerunde. Jeg trodde virkelig at de store hifi butikkene hadde hifiracks inne..,

Danke

Aktiv
4 Aug 2007
11.979
104
63
Kanskje jeg ga litt feil info. Jeg tenker selvfølgelig på hifirack stativer til stativ høyttalere. Har googlet, og googlet men finner ingen leverandør her i Norge. Jeg mener Audioaktøren selger, men veldig forvirret om de i det hele tatt er i drift mere. Norsk hifi center hadde før Harbeth stativer. Tror nok noe lignede kan passe mine Tannoy høyttallere. Akkurat nå står mellom Nordstone stativer her i Norge. De har en tre finish rundt søylene som ser fine ut. 50 cm går fint hos meg. Har målt, og 45 cm er vel optimalt men 50 cm går også. Har snakket med hifiracks i england, og de skal ha cirka mellom 2300kr til 4000kr avhengig av finish. Det synes jeg er dyrt, men de er så fine. Må ta meg i ringerunde. Jeg trodde virkelig at de store hifi butikkene hadde hifiracks inne..,
Det heter Høytaler stativ, eller Stands

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

• Like
Reactions: PINK FLOYD DSOTM
9 Jun 2019
465
56
28
Snakket med Terje hos Audioaktøren. De importere hifiracks. Terje er veldig hyggelig. Regner med jeg ikke har stativene (hvis jeg kjøper ikke før etter påske) må spare penger😞. Og 3500kr for ett par stativer er mye penger, det er nå riktignok veldig god kvalitet men allikevel. Jeg må se, jeg er ennå i tenkeboksen, kanskje det bare blir Nordstone sine allikevel. Men Podium X50 Large som jeg har lyst på fra hifiracks er så pene og se på. X50 har en stor dyp, bred topplate også. Perfekt for feks litt større stativ høyttallere i fremtiden. Jeg håper Tannoy slipper en modell mellom de jeg har. Derfor Pondium X50 Large.

Sist redigert:
  • Like
Reactions: Danke