Er det noe galt med forsterkeren?

Vallhall

Medlem
24 Aug 2003
1.264
0
0
Hei folkens

Lurer på om noen av dere kan svare på dette

Har nettop fått ny forsterker, og koblet den opp med DVD spiller (optical) til forsterker og Videospiller(Scart fra spiller til TV og lyd fra spiller til forsterker)

I forgårs spilte jeg CD fra DVD spilleren og ved en feil (mørkt i rommet) trykte jeg på Video utgangen og hørte fremdeles Musikken fra DVDn, men det var mye distortion og veldig lav, men lurer på hva detter er?

Kan noen være snill å svare på dette? , vil jo helst ikke sende den tilbake

Alexander

Medlem
2 Apr 2003
821
0
0
Det er vanlig, selv på dyrere komponenter med "smitte" av lyden fra en kanal/inngangsvelger til en annen. Det er ikke annet du kan gjøre stort sett, enn å passe på å ha på en kilde ad gangen.

LaserDisken

Medlem
30 Jun 2003
456
0
0
Det er slik når jeg spiller musikk og, har vanligvis på DVD/LD så plutselig trykker jeg på VCR og får samme greia som din.
Ingen ting å bekymre seg for :D

Vallhall

Medlem
24 Aug 2003
1.264
0
0
Hei igjen folkens

Tusen takk for svaret deres

Var akkurat dette jeg ville høre :D

Det er bare å konstantere at jeg ikke trenger noen "nutrilettkur" for å ta av 10 kg :lol: , det sørget dere for.

Så dere mener at det ikke er noen grunn til å ringe Pioneer for dette?

Var jo ikke akkurat billig denne saken ,så det er godt å vite at det ikke er noen alvorlig feil.

PS: kan huske å ha vært borti at en Sony receiver jeg hadde for noen år siden plutselig begynte å sende radiosignaler når jeg satt og spilte spill på PCn, PCn var selfølgelig koblet til Sonyen