Elder Scrolls: Skyrim -noen som gleder seg?

wakka

Medlem
28 Des 2005
109
0
0
Ja:-D Dette virker veldig lovende! Får bare prøve å prioritere litt tid når det kommer....

30 Okt 2006
3.146
0
0
Er godt det ikke kommer før i November, da er det mørkt og fælt ute alikvel, så passer bra for sosialt selvmord en periode. Og innen juletider er jeg godt i gang med å runde spillet for 2.gang i juleferien:mrgreen:

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
****. Dette kommer til å bli digg! Gleder meg virkelig. Ingenting er som å slå i hel noen rotter :mrgreen:

Ostemannen

Medlem
25 Okt 2009
15.748
0
36
Blir en god spillhøst. Battlefield 3 kommer jo også da!!!! Ny pc til den tid :mrgreen:

artur79

Medlem
17 Apr 2007
1.832
0
0
Hvis det nye spillet ligner mye på Morrowind blir det ganske fett. Oblivion hadde sine feil for å si det mildt.

artur79

Medlem
17 Apr 2007
1.832
0
0
Tja, gjenbruk av teksturer (grottene var vel strengt tatt rimelig identiske, var tross alt bare en fyr som hadde ansvar for designet av de), skog, skog og atter skog. Morrowind mystikken forsvant fullstendig i Oblivion. Levelling loot. Trenger vel ikke si så mye mer om det, dreper iallefall all spenningen med hva man finner i neste kiste. Få unike våpen og rustninger, alt så dessuten helt likt ut. Rimelig rævva sluttscener med "episke" slagscener. Tror det var 20 NPC som var med... For ikke å snakke om Oblivion gates. Jeg kunne sikkert fortsatt, men lar være.
Blir sikkert bra det nye spillet utfra hva jeg har lest på nett. Men kan jo hende de pynter på sannheten igjen, pre-release.

mr.Fahrenheit

Medlem
14 Jun 2005
1.119
0
0
Skyrim blir årets spillhøydepunkt for meg også. Det er sjelden jeg gleder meg til et spill, men denne gangen gjør jeg virkelig det.

Fallout New vegas blir tidsfordrivet til skyrim er på plass:D

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.162
95
48
41
www.avforum.no
Jeg synes personlig av Oblivion var mye mer spillbart enn noen av de foregående, eneste ankepunkt i Oblivion var kanskje at det var litt for lett å finne "smarte" måter å dra seg gjennom spillet på. De foregående synes jeg lett ble for langtekkelige, greit nok at en ønsker seg frihet, men det får da være grenser... ;)

Synd en har blitt gammal og har huset fullt av unger, for Skyrim kunne jeg gjerne tenkt meg å bruke minst to-tre uker i strekk å spelle meg gjennom, for å si det sånn! Liker denne type spill mye med bedre enn WoW, for selv om WoW er veldig underholdende er det for en opptatt kar som meg viktig å kunne spille i korte seanser, ikke måtte hoppe inn i en dragekamp på 4-5 timer hver gang en skal spille "litt"... ;)

30 Okt 2006
3.146
0
0
Denne hadde gått meg hus forbi:

Homoekteskap monstre imellom? - PressFire.no

Kanskje ikke så spennende med homoekteskap monstere i mellom. Derimot er dette spennede, får bare håpe at A.I. og dynamikken til disse er bedre enn bare et mission påheng a'la Oblivion.

"I spillet har du muligheten til å bli venner (og uvenner) med folk du møter gjennom å hjelpe dem med diverse gjøremål. En venn i spillet vil kanskje bli med deg inn i huler og slott for å hjelpe til, eller gi deg bedre priser i en butikk."