Ehm.. Hva har skjedd med TVen min?


Lolas

Medlem
6 Mar 2010
976
0
0
Okei.. etter at jeg ga opp koblet jeg i fra alt på TVen så den var klar til at Samsung skulle komme å hente den, men dem har enda ikke kommet så jeg prøvde TVen bare for å teste en sisste gang og da fungerte den igjen :eek: Hva kan være grunnen? Det kan ha blitt iorden fordi jeg koblet alt fra og det har stått noen dager uten noe tilkoblet pga det "hang seg opp" ? Jeg skifter ofte mellom inngangene
 

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.020
5
38
39
Lolas skrev:
Okei.. etter at jeg ga opp koblet jeg i fra alt på TVen så den var klar til at Samsung skulle komme å hente den, men dem har enda ikke kommet så jeg prøvde TVen bare for å teste en sisste gang og da fungerte den igjen :eek: Hva kan være grunnen? Det kan ha blitt iorden fordi jeg koblet alt fra og det har stått noen dager uten noe tilkoblet pga det "hang seg opp" ? Jeg skifter ofte mellom inngangene
En "reset" i form av frakobling av tilførselen til skjermen kan gjøre underverker, men det skal nok neppe være slik. Jeg hadde informert Samsung om dette slik at de fikk registrert saken i sine systemer (slik at du kan ta den opp på et senere tidspunkt om nødvendig), og brukt skjermen som normalt.
 

r0ver2

Medlem
14 Sep 2005
2.765
0
0
Skjer det igjen, send den på service! Samsung dekker heldigvis 5 års garanti uten problemer
 

myrlas

Medlem
12 Jun 2007
304
0
0
Min gamle Panasonic-traver ble sendt på reparsjon i går med "samme problem".

Plutselig slutta HDMI-inngangene til tv-apparatet å fungere. Jeg prøvde med ørten kabler, og trodde først det var noe galt med receiveren, da den begynte å oppføre seg rart (sikkert fordi den ikke klarte å få kontakt).

Anyway så var det for min del bare å kontakte Lefdal, så ordner de med henting der jeg bor. I tillegg ordna de med tilsending av emballasje dersom du ikke har det liggende.

TV'en min har vel en markedsverdi på maks 2.000 kroner i dag. Med tanke på logistikkutgiftene Lefdal må ha på å hente, sende min tv fra Trondheim til Kongsvinger for å reparere et par HDMI-innganger (+ å sende ut emballasje i egen budbil), samt å bringe den tilbake så vli jeg tro det er et massivt tapsprosjekt for dem.

Men ikke mitt problem 8)

Jeg er bare happy med servicen.
 

Alastor

Medlem
30 Nov 2006
3.366
0
0
Er nok ikke lefdals problem heller, mer panasonics ;). Uansett bra du er fornøyd med servicen :).