Dreamcatcher (Sone1)

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.576
0
36
Dette var en bra film altså! En like bra blanding av grøsser,sci-fi og action skal du lete lenge etter... Bilde er bra og lyden er også veldig bra på denne sone1 utgaven.Filmen er basert på en bok fra Stephen King så det sier vel litt....

Anbefales!

Gir den 4.5 av 6

Vedlegg

Broseen

Medlem
16 Sep 2003
2.010
0
0
Ikke sett den enda,men skal. At den er basert på en bok av King sier faktisk ingenting. De har blitt misbrukt før, feks er The Mangeler en av de dårligste filmene jeg har sett.

_LarZen_

Medlem
8 Jun 2003
3.576
0
36
Ja det er sant. Er mange av hans bøker som det er blitt laget skikkelig dårlige filmer av... Men denne filmen er veldig bra altså. Men du må like sci-fi for virkelig like denne. Jeg digger denne filmen....alle andre jeg kjenner som har sett den er også store fans av denne filmen. :p

dvdtom

Medlem
23 Jun 2003
1.519
0
0
Denne havner nok i samlingen min ja. Sci-fi grøssere er jo hærlige filmer, og kjøper den nok når norsk sone 2 utgaven kommer.

splatt

Medlem
29 Sep 2003
390
0
0
robertaas skrev:
5,3 på IMDB har skremt meg fra å bestille denne.
Omtaler fra alle mine kompiser (som er sci-fi-freaks) har skremt meg fra i det hele tatt kaste bort ~2 timer på denne. :D

Pogwaq

Medlem
23 Okt 2003
15.500
0
0
www.barsk.org
Jeg synes den var helt fryktelig. Den første halvtimen eller så var grei, men deretter ble det litt for teit. Slutten var noe av det tåpeligste jeg har sett på evigheter.

robertaas

Medlem
30 Des 2002
9.288
0
0
www.lundemo.com
Begynnelsen var grei, men så gikk den helt på trynet.

Var enda dårligere enn jeg trodde. Og jeg kjøpte filmen da jeg fikk den med i en pakke. :cry:

Robert-

Frink

Medlem
15 Nov 2003
615
0
0
Skulle stemt en mellomting hvis det hadde gått ann. Gir den terningkast 3.
Var ikke direkte bortkasta tid, men filmen var ikke akkurat noe *gisp* :roll: