Dolbytor's hjemmekino. En gammel drøm har gått i oppfyllelse!!!

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.052
22
38
42
Grattis !! :eek:
Er du fortsatt fornøyd med HS50'n?

BEF

Administrator
25 Des 2005
11.648
1.008
113
48
Asker
Var så kule bilder at jeg tok meg den frihet å redigere innlegget ditt slik at du fikk store bilder :) Et utrolig flott høyttaler oppsett du har fått deg her. Det vil nok gi deg ufattelig mange timer med spennende kino underholdning :)

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.755
0
0
Ja dette blir spennende! De har vel 3 par igjen av denne 60-års utgaven som blir solgt til denne prisen. Jeg burde absolutt IKKE kjøpt dem, men dette ble for vanskelig å komme utenom...:rolleyes:

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.755
0
0
Ak skrev:
Grattis !! :eek:
Er du fortsatt fornøyd med HS50'n?

Takk for det :)

Jeg er fremdeles fornøyd med HS-50, men det kan selvfølgelig bli bedre. Sammenlignet med min gamle SP 7200 så var det en klar oppgradering :wink:

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.755
0
0
Takk for det! Må innrømme at jeg stusset veldig da bildene plutselig var blitt store :D

Rommet jeg har i dag er helt klart den store begrensningen. Det er bare 3,5x3,5m. Lyspunktet er at jeg flytter i løpet av året. Får da muligheten til å bygge en kjellerstue fra bunnen av. Denne blir på ca. 4,5x6m, så det gleder jeg meg til. Hadde tenkt å vente med dyrt utstyr til dette var klart, men hvor ofte dukker et Palladium sett opp på brukten...

Det dukker jo opp et par fordyrende "problemer" også. En effektforsterker som skal yte dem rettferdighet koster ikke så lite. Mangler jo to bakhøyttalere for å få 7.1 lyd og så var det dette med symmetri da! Mangler liksom en sub til for å fylle frontrekken :wink:

Zebby

Medlem
1 Des 2009
3.749
0
0
Hørtes ikke bra ut at mic ikke fulgte med...håper det ikke gjelder hele dette partiet for da blir jeg rett og slett dritsur...

EDIT: Fikk telefon fra LSound, dra å være dritsur så er jeg bare lettere sur ;)

Anfield

Medlem
18 Sep 2004
23.594
0
0
50
Dolbytor skrev:
Har nå kastet meg på "halleluja-koret" og bestilt meg en SVS PB12-Plus/2. Var PB12-Ultra/2 som fristet mest, men Plus'en ble en del billigere. Var også noe skeptisk til å bestille den dyreste modellen uhørt. Det er nok lettere å selge Plus'en hvis man ev. skulle bli misfornøyd. Gleder meg veldig til å få testet ut en SVS. Etter all "propagandaen" her på forumet så blir man jo bare nødt til å teste en :lol:

Grattis, Dolbytor!

Begynner å få samlet deg rimelig mye snacksent utstyr nå, gitt. Får håpe at SVS-hypen ikke var helt ubegrunnet for deg nåda..... :wink: :wink:

Dolbytor

Medlem
21 Aug 2003
5.755
0
0
Jeg skal ha dem i tillegg til Palladium. Jeg har hatt noen vage planer om et to-kanals oppsett med noe fra Heritage-serien, en rørforsterker og ev. en platesnurrer. Dette var tenkt litt frem i tid, men planene skjøt "dessverre" plutselig litt fart nå ;)

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Håper du blir fornøyd med SVS-valget, Dolbytor. :D XL størrelse på PB-utgavene. Greit å ha eget rom for noe sånn, men det har du jo.

toref

Medlem
30 Jan 2006
528
0
16
Dette spiller nok veldig, veldig bra! Gratulerer!

Mvh

PS: De problemene du nevnte med TW-9000 lenger oppe - du har ikke vurdert å reklamere? Den skal vel ikke være slik?

UltimaNoctis

Medlem
17 Mar 2011
7.347
0
0
jfinneru skrev:
Hvorfor ikke en Oppo 103 eller 105 når du først skulle ha noe nytt? Sonyen er så lett at du må holde på den så den ikke blåser bort om du prøver å dytte inn skuffen. Bra bilde gir den dog;)

Syntes det også! En kino som dette fortjener Oppo 103/105 :cool: Synd at plassmangel er problemet.

Holy Diver

Medlem
12 Apr 2004
857
0
16
Gratulerer med godt valg av sub! Hold på tenna.
Blir skikkelig spennende å høre åssen SVS'en fungerer hos deg! :D

xxxchefxxx

Medlem
12 Mar 2009
856
0
0
Gratulerer med noen seriøst lekkre høytalere,hadde økonomien vært bedre skulle jeg gjerne hatt disse i stuen selv. Hva er førsteintrykk av lyden?

penol

Medlem
24 Sep 2005
1.208
0
0
7030 har ikke automatisk romkorreksjon når den kommer fra leverandør i USA, derfor er ikke mikrofon med. Regner med LSound vil ordne opp i dette, det står jo på Lsound sine nettsider at den har romkorreksjon.