DIY lerret bilder?

V2003

Medlem
7 Jun 2003
225
0
0
Hei,

Jeg er fersk på HT. Har vært her lenge og følger med diskussjoner om lerret!

Jeg har tenkt (jeg tror jeg skal!) å kjøpe Pana300 pj. Det er mange insteressante emner om DIY lerret. Har tenkt på prøve selv :) Er det noen som vet noen steder (på nett) som viser bilder (med film på) av slike DIY lerret ? det ville være veldig fint om bilder blir vist på både DIY lerret & "butikk" lerret!

Takk

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Nei tror ikke det!da må du kjøpe det i fra usa.det er dumt at det ikke er mulig å få kjøpt det her i norge :(

Akse

Medlem
14 Des 2002
162
0
0
$50 i frakt for inntil 2 liter (1 liter basecoat og 1 liter topcoat) fra USA er da ikke så avskrekkende. Det skulle bli noe sånn som 340 NKR.

Hvis du er smart så får du Ken hos Goosystems til å sette $25 på pakkseddelen og kalle forsendelsen en "sample" så slipper du MVA + gebyr.

Rusty

Medlem
13 Des 2002
8.645
0
0
Det er er genialt produkt for di som vil lage et DIY lerret :) prisen på goo maling er helt ok ja.

V2003

Medlem
7 Jun 2003
225
0
0
Hva ville dere ha gjort?

Hei igjen,

Jeg har mulighet til å få Goo maling leveres gratis (gjn jobb). Spørsmålet er ..

- Skal jeg kjøpe en 1:1 lerret f. eks. fra Projecta Proscreen 2mx2m 1700kr (er det billig?), bruk den .. til den få bølger :) og lage en DIY lerret av den ?

- Lager DIY lerret vha Goo maling?

Ha en fin dag