Diskre gode bakhøytaler med veggfeste

Pondus77

Medlem
7 Nov 2010
69
0
0
Hei

Ser etter noen gode bakhøytalere til hjemmekinoen min. Kjører i dag med B&W CM7 i front i lag med senteren i samme serien og PV1 Sub. Trenger nå bakhøytalere for å få fullt sett. Samtidig er det en andrepart som ønsker at bakhøytalerene i alle fall må være litt diskree.... Har ikke mulighet til å integrere i vegg, men kan festes utenpå. Noen gode forslag??

Takk:)

s-wiuls

Medlem
25 Des 2010
486
0
0
38
Dali Fazon

Fazon sat. Eller kanskje den nye Fazon micro som er på vei...

hhalstensen

Medlem
20 Des 2007
6.016
0
0
Mirage OS3 sat. God spredning på lyden og kan monteres hengende fra himlingen. Jeg synes de ser ganske lekre ut, ikke er de særlig store heller.

Tigerberget

Medlem
18 Jan 2007
5.413
0
0
Mjusiker'n skrev:
CAMBRIDGE WS30

CAMBRIDGE WS30 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Blir ikke renere i looken en dette. Vurderer dem selv av samme årsak som deg :) Men det dinnes en som også bør vurderes, Xtz 93.21 i hvit, litt dyrer men trolig hvert hver eneste krone i lyd.

XTZ 93.21 White PAR - Surround
Er ikke XTZ'en litt voldsom med 18cm i dybden?

Jeg vurderer å gå for disse: LUDOstore.no DLS Flatbox Large Slim Vegghøyttaler-Hvit - Elektronikk

eller disse LUDOstore.no Flatbox Mini Hvit Vegghøyttaler - Høyttaler - Lyd og bilde - Elektronikk

Tipper det går an å modifisere disse slik at det ser ut som et bilde ved å trekke om høyttalergrillen også.

Mjusiker'n

Medlem
15 Feb 2009
2.013
0
0
Tigerberget skrev:
Er ikke XTZ'en litt voldsom med 18cm i dybden?
Jo det bygger litt mer en de andre, helt klart. Men lyden fra dem er nok dertil bedre ut fra det du finner av omtale på nett. Det er samme oppsett i 93.22 som har fått mye skryt for god lyd.