Det beste spillet noensinne

paxen

Medlem
11 Apr 2006
56
0
6
seeker-man skrev:
Half life 2,BF2 og CS 1.6 er vel det jeg har spillt mest på PC!Meget bra spill.

Helt enig med deg. Spesielt Half life 2 må være det absolutt beste spillet til pc.

norpimp

Medlem
25 Feb 2005
1.951
0
0
du har spill på forskjellige konsoller. sega, nintendo, pc osv.. Men dette er de BESTE spillene som har vært gjennom tiden(utenom packman da:D:D)
Mitt utvalg:

sega:
Alex the kid
The cap attack

nintendo:
Supermario
Zelda: ocarina of time(vet ikke hvordan det skrives) - også kalt evighetsspill;)

Playstation:
Resident evil serien
Metall gear solid-serien(de første spillene var best, selvom grafikken er blitt en del bedre)

PC:
Call of duty(det eneste spillet som har klart å hjelpe til på å ødelegge livet mitt;)
C.S - er en grunn til at det er verdens største spill!
Age of empires 2(3'eren er blitt for teknisk, for stor overgang fra 2 til 3)

Killi

Medlem
28 Sep 2003
480
0
16
Andre verdenskrig scenarioet på CIV2.

Ellers kan det nevnes:
Transport Tycoon
Dune 1 og 2000
Command and Counquer
Red Alert
CIV2
Warcraft 1,2 og 3
Starcraft

Mongis

Medlem
19 Mar 2006
1.498
0
0
26
Halo: Combat Evolved (Xbox)

Et fantastisk og ikke minst et episk mesterverk av et spill. Første gangen jeg satt meg ned med dette spilet var det rett og slett en magisk opplevelse. Grafikken hadde jeg ikke sett maken til, topp fysikk, et utrolig bra og velbalansert gameplay, fantastisk A.I., og et lydspor nesten uten sidestykke. I tillegg er multiplayeren topp, som bare oppfølgeren klarer å måle seg med siden det støtter Live. En annen ting jeg liker godt er at Halo virkelig lever opp til navnet Combat Evolved. Noe som er typisk for mange FPS spill er oppgaveløsning og diverse puzzles, men i Halo er det kun fokusert på combat. Her er det ingen bosser for eksempel. Som EGM så fint sa det: "This is a combat simulator". Jeg kunne ikke vært mer enig. Ikke en eneste nærkamp føles lik, for den kunstige intelligensen reagerer på hvert bidige steg du tar. Fiendene sier også utrolig mye morsomt når de bli beskutt eller truffet av granater. Bungie har lagt mye arbeid i dette, og jeg hører stadig nye "one-linere" når jeg spiller. Spesielt synes jeg gruntene er morsomme.
Man må heller ikke glemme Co-Op delen. Har lagt mange timer ned i disse modusene også.

I tillegg har Halo: CE de to beste banene jeg har spilt noensinne, nemlig "The Silent Cartographer" og "Assault on the Control Room". Blir aldri lei disse!

Bungie, jeg elsker dere. Jeg forguder dere!

[wcip]Angel

Medlem
2 Feb 2004
2.938
1
38
38
www.angel.fenre.org
HALO var et bra spill. Atmosfæren i de store åpne områdene var fantastisk. Multiplayer var moro og grafikk/lyd var veldig bra. Det jeg ikke likte med spillet var at det ble veldig repeterende etter en stund og at fiendene var veldig kjedelige og monotone å drepe. De var så personlighetsløse, at jeg ikke følte noe når jeg drepte dem. I nesten halvparten av spillet var det bare 2 sorter fiender, noe som ble kjedelig i lengden, og jeg savnet bosser.

Ellers var det veldig bra. :)

Hvard16

Medlem
19 Nov 2005
497
0
0
Gamle gode

Super Mario (Nintendo 64)
Heroes Of Might And Magic 2 og 3
Diablo 2 Lord Of Destruction
Black And White
OSV!

mg_martin

Medlem
20 Mar 2003
3.749
0
0
32
www.minhjemmekino.no
tja. de spillene jeg har spilt mest opp igjennom tiden jeg har vandret her på jorden er nok super mario 3 og Diablo 2 (LOD).

nå for tiden spiller jeg stort sett cs 1.6... spiller vel ca 1-2 timer om dagen så er vel nesten avhengig.

hvis det er noen som har lyst til å ta en pcw så send meg 1 PM :)

teigas

Medlem
24 Jun 2005
1.334
0
36
Har SNes emulator til xboxen, har alle super mario, de er konge :)

Diablo 2 er vel det spillet jeg har spillet mest opp igjennom tidene, konge i nettverk med kompiser.
Pirates er også konge
Trespasser

prevail1

Medlem
30 Jan 2006
130
0
0
:: - ::
CSS!!
Heroes III (gleder meg til V kommer:D)
Commandos (beyond the call of duty & Strike Force)
Half life (1&2)
Tomb raider spillene
Chronicle of riddick
Quake 4
UT2004
SS2 (kanskje ikke verdens beste spill, men morsomt i COOP)
Battlefield

:: - ::
deluxe skijump
Mario Bros
Wipeout
Tekken spillene

Er de spillene jeg kommer på i farten, men det er sikkert mye jeg ikke har nevnt ennå :mrgreen:

ZyNc

Medlem
31 Des 2005
438
0
16
31
Bf2 er morsomt det. Cs også:p Men å si hva som er det beste spillet er vanskelig. Har spilt mange spill så er ikke sikker. Men Call Of Duty 1 og (spesielt) 2 er noe av det bedre jeg har spilt. Er også en hengiven Quake 3 fan.

Majesty

Medlem
23 Mar 2005
3.873
0
0
avforum.no
Om vi tenker på spillegleden, og ikke kvalitet, så syntes jeg selvsakt Battelfield er klart det beste spillet (nå er det jo veldig god kvalitet på dette spillet da).
Ellers kan jeg anbefale det beste spillet jeg har spillt. Mettalgear, utrolig bra spill, med masse glede hele veien :)
Nå er det jo også veldig manga andre gode spill som War Craft osv. men jeg plukka ut BF og MG, fordi jeg syntes det er de beste!

EivindLunde

Medlem
6 Jul 2004
1.956
0
0
mine favoritter i tilfeldig rekkefølge:

baldursgate 2: shadows of amn
battlezone 2
planescape:torment
operation flashpoint
european air war
half-life 1

Opsahle

Medlem
8 Okt 2003
695
0
16
Det er for mye å velge mellom..

På min Atari i starten av 80 tallet var helt klart defender og pacman store. Gikk med mange timer på de..

Litt senere i C64 perioden, tja, Commandos :) og Bulderdash.. Mission impossible

I Atari perioden er det mere å velge mellom... tidlig må det "defender og the crown" og "Call of ports" senere var det mere sim city som fenget stort.

PC.. hmm.. Alle quest (police quest, space quest) spillene fra Sierra. Lucas games med "days og the tentacles".. CIV 2 (those waisted years) og Dune..
Rart ikke flere nevner Panzer General.. både en og to var fantastiske. Battle of britain.. secret weapons of the luftwaffe.. begge de beste flyspill noen sinne laget.. FPS med både Doom som vi spilte på nettverk og Duke Nukem..

I senere tid.. total war serien fenger stort sammen med CS of day of defeat.. HL2.. det er så mye bra..

Men om man ser på antall timer totalt så tror jeg faktisk at CIV 2 er den absolutte vinneren.