Det beste spillet noensinne

teigas

Medlem
24 Jun 2005
1.334
0
36
Trespasser , konge spill ;)
World of warcraft
Blues brothers
Need for speed
Age Of Empires
Monkey Island

drkaos

Medlem
8 Apr 2005
1.344
0
0
Jeg er enda ikke lei Call of Duty og Battlefield Vietnam..

Og Need for Speed Porshce unleashed er nok et av de beste bilspillene jeg vet om. Veldig autentiske bilene der, og lyden er skikkelig heftig.

MPX

Medlem
16 Jan 2006
953
0
16
antiloop skrev:
Bare å se på skjermbildene fra Battlefield2 det!

Synes fortsatt ikke bildene på BF2 er like skarpe som de er på Halo 2 online. Ingenting som jeg har sett av spill slår Halo 2 live....

MuD

Medlem
15 Mar 2005
161
0
16
32
det beste multiplayer spillet er definitivt Battlefield 2/Spesial Forces.
og det beste singleplayer spillet er Call Of Duty 1 & 2 (elsker kar98k våpenet) Call of duty 1 & 2 kan også være eit bra multiplayer spill hvis man ikkje er så mange f.eks lan med 5-6stk ;)

Gesel

Medlem
18 Sep 2005
2.146
0
36
37
Final Fantasy-serien frem til nr. 8, og Gran Turismo-serien... Klarer ikke å velge EN favoritt ;)

MPX

Medlem
16 Jan 2006
953
0
16
MuD skrev:
det beste multiplayer spillet er definitivt Battlefield 2/Spesial Forces.
og det beste singleplayer spillet er Call Of Duty 1 & 2 (elsker kar98k våpenet) Call of duty 1 & 2 kan også være eit bra multiplayer spill hvis man ikkje er så mange f.eks lan med 5-6stk ;)

Dette er vel ganske subjektivt. Blir det samme som om jeg skulle sagt at snickers er den best sjokoladen, uansett hva andre mener...

antiloop

Medlem
12 Jun 2004
19.849
0
36
51
avforum.no
Ingen som har nevnt Far Cry enda... :roll: Ingen revoulasjon på spillbarhet men hadde en fantastisk graffik da det kom og holder seg faktisk rimelig godt nå i 2006 også...

skorob

Medlem
7 Sep 2003
22.682
0
36
Super mario 3 og World, samt Civilization serien til Sid Meiers syns jeg er de desidert beste :).

wotg

Medlem
22 Apr 2004
7.726
0
0
45
Rainbow six er det desidert beste spillet som noen gang er sluppet!
Ikke noe er som å doubletappe en tango med MP5A4 :mrgreen:

arnis

Medlem
15 Aug 2005
814
0
0
antiloop skrev:
Ingen som har nevnt Far Cry enda... :roll: Ingen revoulasjon på spillbarhet men hadde en fantastisk graffik da det kom og holder seg faktisk rimelig godt nå i 2006 også...

Du svarer egentlig ditt eget spørsmål (?). Spillbarheten er ikke på topp.
Det er bedre grafikk i virkeligheten, så jeg ser ikke noen grunn til å nevne Far Cry her. Prøv å se virkeligheten med samme øyne som du analyser grafikken til et dataspill og du kommer til å få sjokk!

antiloop

Medlem
12 Jun 2004
19.849
0
36
51
avforum.no
arnis skrev:
Du svarer egentlig ditt eget spørsmål (?). Spillbarheten er ikke på topp.
Det er bedre grafikk i virkeligheten, så jeg ser ikke noen grunn til å nevne Far Cry her. Prøv å se virkeligheten med samme øyne som du analyser grafikken til et dataspill og du kommer til å få sjokk!

Sjokk?? Skrev jeg at spillbarheten var dårlig da? Far Cry har ikke noe bedre eller dårligere spillbarhet enn hva det jevne action spillet har! Og hvis man skal sammenligne graffik på de spillene som er nevnt i denne tråden blir det ikke mange igjen som kan sammenlignes med Far Cry

Evolved

Medlem
16 Sep 2003
2.020
0
36
www.xfaktor.no
Men de teknisk beste spillene er som regel ikke de som er mest banebrytende og morsomme og spille. Synd men sant :) Noen unntak finnes det selvfølgelig da ;)

arnis

Medlem
15 Aug 2005
814
0
0
antiloop skrev:
Sjokk?? Skrev jeg at spillbarheten var dårlig da? Far Cry har ikke noe bedre eller dårligere spillbarhet enn hva det jevne action spillet har! Og hvis man skal sammenligne graffik på de spillene som er nevnt i denne tråden blir det ikke mange igjen som kan sammenlignes med Far Cry

Nå handler ikke denne tråden om hva det mest middelmådige spillet er. Grafikk er irrelevant.