dayton 15"

lygren

Grunnlegger
11 Des 2002
43.307
166
63
42
www.avforum.no
Eh, du har vel passet på å endre sikringen for 220V-drift??? Husk at Dayton-forsterkeren har 110V drift som standard!

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
lygren skrev:
Eh, du har vel passet på å endre sikringen for 220V-drift??? Husk at Dayton-forsterkeren har 110V drift som standard!
jaja hehe.. har snudd sikringen;) men er det normalt at det blinker i power lampa??

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
anders_g skrev:
Forsterkeren står ikke tilfeldigvis på auto og ikke on?
jo, men auto og on er sammen:p det er off og auto/on. men når den skrur seg på så kommer det ett lite dunk så bassern beveger seg ganske mye ut, samme når den skrur seg av... synes det også er litt rart.

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
JAMES HOWLET skrev:
skjedde det noe mer her? kunne vært interesant å vite hva som skjedde
har ikke skjedd så mye egentlig... det skjer enda hehe... kommer ett lite dunk da den skrur seg av og på... men har ikke brydd meg så mye om det egentlig

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
JAMES HOWLET skrev:
så du bruker den? funker bra
jaja:D den er bruk og jeg er veldig fornøyd... nok med krefter er det også:) og endel innstilling muligheter:)

må si jeg er strålendes fornøyd med hele prosjektet.. jeg spiller skjeden så høyt at jeg presser bassern, og når jeg gjør det så rister det så mye at det blinker i lampene på veggen hehe:p

Per Christian

Medlem
16 Des 2006
4.715
0
0
teddytusen skrev:
Nydelig utført jobb. :)

Kan ikke se at du nevner hva den er tuna til.... Hvor lange er bassrefleksrøra?
takker:)

den er tunet til ca 18-20hz, røra er ca 30 cm nå , men de skal forlenges med en 90 graders bend så jeg får de litt lengre... det er litt blåse lyder innimellom nå.