Chromecast V2 DD+ trøbbel

mrNNbergen

Medlem
12 Aug 2006
36
0
0
Bergen
Hei

Kanskje noen kan hjelpe, håper eg er i rette udner forumet.

Har en Chromecast V2, som jeg ikke får ut DD+ surround lyd fra. ved Netflix bruk, må man hele tiden inn å velge stereo, får å få
lyd i det hele tatt.

På Chromecast V1, får jeg surround lyd fra Netflix. Ihvertfall dekoder prossesoren det som DD

Google hjelp, fungerer ikke.

Lurer på om eg kanskje må bytte CC og prøve en ny på garantien?
Eller er det noe jeg ikke har fått med meg ?

Takker

legjno

Medlem
31 Jul 2005
135
0
0
Hei

Kanskje noen kan hjelpe, håper eg er i rette udner forumet.

Har en Chromecast V2, som jeg ikke får ut DD+ surround lyd fra. ved Netflix bruk, må man hele tiden inn å velge stereo, får å få
lyd i det hele tatt.

På Chromecast V1, får jeg surround lyd fra Netflix. Ihvertfall dekoder prossesoren det som DD

Google hjelp, fungerer ikke.

Lurer på om eg kanskje må bytte CC og prøve en ny på garantien?
Eller er det noe jeg ikke har fått med meg ?

Takker
Jeg opplevde akkurat det samme. Chromecast var koblet direkte I tv'en, og jeg måtte inn og velge surround lyd hver gang. Løsningen hos meg ble å koble chromecast direkte I surround receiver (Onkyo 626) i stedet, og dermed fikk jeg surround lyd automatisk.

mrNNbergen

Medlem
12 Aug 2006
36
0
0
Bergen
Jeg opplevde akkurat det samme. Chromecast var koblet direkte I tv'en, og jeg måtte inn og velge surround lyd hver gang. Løsningen hos meg ble å koble chromecast direkte I surround receiver (Onkyo 626) i stedet, og dermed fikk jeg surround lyd automatisk.

Takk for svar, hos meg står den koblet i selve prossesoren. Og det er kun den første versjonen av CC, som gir surround lyd hos meg. Ikke V2...