Chromecast og HBO Nordic

legjno

Medlem
31 Jul 2005
135
0
0
Er det noen som vet om/hvordan man kan flytte undertekster?

Mitt problem er som følger:
Jeg streamer film/TV serie fra HBO på et Samsung Galaxy nettbrett med riktig plassering av undertekster. Dersom jeg streamer dette til TV'en via Chromecast plasseres undertekster helt nederst på TV'en, og en del av bokstavene blir kuttet. Noen som vet hvordan dette kan fikses?

31 Okt 2004
18.995
0
36

Jeg streamer film/TV serie fra HBO på et Samsung Galaxy nettbrett med riktig plassering av undertekster. Dersom jeg streamer dette til TV'en via Chromecast plasseres undertekster helt nederst på TV'en, og en del av bokstavene blir kuttet. Noen som vet hvordan dette kan fikses?
Jeg fikk det også slik en gang, men det forsvant etter at jeg restartet Chromecast og nettbrettet.

Bodin

Medlem
9 Mai 2007
3.189
0
36

hørest jo nesten ut som du har tv'n på zoom istedenfor full, har aldri opplevd det selv

LL

Medlem
15 Jul 2003
8.673
2
38
Avsporing: Hvordan er bilde- og lydkvaliteten på HBO Nordic over Chromecast mk.2?

Bodin

Medlem
9 Mai 2007
3.189
0
36
Avsporing: Hvordan er bilde- og lydkvaliteten på HBO Nordic over Chromecast mk.2?
Helt grei lyd og bilde, omtrent som netflix (ikke 4k) tror kanskje appen på ps4 gir bedre bilde en chromecasten, men har ikke sammenlignet side om side.