trond arne skrev:før kunne vi trykke ondemand knappen for å bytte bildestr....det går ikke lenger noen som veit om det fortsatt går an..
Benytt TV knappen
trond arne skrev:før kunne vi trykke ondemand knappen for å bytte bildestr....det går ikke lenger noen som veit om det fortsatt går an..
hollisen skrev:Akkurat det samme her! Har også tidligere fått opp at jeg har den nyeste programvaren når jeg har trykket på grønn i menu, men nå skjer det ingenting!?![]()
Gega skrev:Jeg har nå gitt opp CanalDigital på grunn av denne boksen... jeg har snakket med dem og etter tredje gangs bytte av tuner så var begeret fullt.
Tuneren blir sendt tilbake og kreditert etter en liten diskusjon om at jeg ikke ville prøve flere bokser og at jeg er lei av å være prøvekanin, det vil si, prøvekanin kunne jeg veldig gjerne vært men da ikke betale 2990.- for tuneren og full abb. kostnad![]()
Synes egentlig at det er en skandale at ikke CA har gjort mer med denne saken, tuneren burde vært fjærnet fra markedet for lenge siden, men faktum er at de ennå reklamerer på hjemmesiden og overalt hvor fantastisk denne tuneren er:evil:
Jeg har nå gått over til IPTV fra Homebase, om de er noe bedre vil tiden vise.. men du store verden for en søt liten tuner denne motorola VIP-1003 er.
Bitteliten, totalt fri for støy, ingen vibrasjoner og ikke blir den varm, kan stå på hele døgnet og den er fremdeles bare lunken om man legger hånden på.
Vet ikke om det er en fordel eller bakdel dette med å ta opp program på serveren til Homebase, er svært usikker på hvor bra jeg synes det er kontra å ha harddisk i selve tuneren, bakdelen med å ha den i tuneren er at det blir mye støy, vibrasjoner og varmt.
Mvh
Gega
Carlton skrev:Jeg fikk bekreftet fra CD nå at versjon 4.20.15 ble sluppet i natt.
Får prøve når jeg kommer hjem i ettermiddag.
Razortec skrev:Begynner å bli passe lei dene boksen ja, men ksal det ikke komme en ny boks snart? TIVO?
Biring skrev:Har de bekreftet at det gjelder også i Norge? Begynner å lure, forstår det slik at den ikke har blitt sluppet i Sverige?![]()
Revox skrev:Aaaarrrrggg... Nå har PVR'en funnet ut at jeg har for dårlig antenne signal igjen. Selvom signalstyrken har vært uberørt det sist året.
Prøvde også å flytte litt på parabolen for å se om jeg fikk økt den noe men det var ikke snakk om. Samme eller ingenting.
Ligger på 67% og det bør strengt tatt være godt nok. Spesiellt når den hadde akkurat det samme før software oppdateringen og da var det aldri noe problemer med annet det var skikkelig grisevær og tjukt med snø.
Akita skrev:Har Cd sin hdpvr og har som de fleste andre hatt problemer både før og etter SW oppdateringen. Etter å ha klaget til CD jevnt og trutt fikk jeg dette svaret fra de i slutten av Mars:
" I lys av at ny SW ikke har løst problemet samt at du lenge har klaget på denne feilen, står du fritt til å annulere kjøpet av hd pvr, og evt anskaffe en annen dekoder dersom du ønsker det. Gi isåfall tilbakemelding.
Ellers har vi kreditert en mnd Entertain som plaster på såret, slik at du nå står med kr 411,- tilgode..Noe som vil gjøre seg gjeldende ved neste fakturering.
Vi vil opplyse deg om at vi fremover kommer til å utvide tilbudet av dekodere, uten at vi kan si så mye per dags dato...Dersom du ønsker å avvente litt kan vi evt komme til en ordning/innbytte etc når passende alternativ er på plass..Dette vil nok ta noen måender enda.
"
Men som vi vet med CD så kan "noen måneder" bety mange måneder... Jeg valgte iallefall å avvente å se hva slag ordning/innbytte de kommer med når ny(e) pvr'r blir tilgjengelig.. Kanskje det ikke er så lenge til da jeg også ikke ser bort fra at det nærmer seg siden de setter ned prisen på dagens HDPVR.
Aabø skrev:Jeg ser at Canal Digital mener strømforbruket skal gå ned med den nye software. Da har jeg en liten teori: Lavere strømforbruk --> mindre varmeutvikling --> mindre viftestøy?
Noen som kan kommentere på om viftestøyen har endret seg etter FW-oppgradering? (Eier ikke boksen selv).
Aabø