CAMBRIDGE Azur 751BD Blu-ray spiller

Ultima

Medlem
28 Mar 2007
3.504
0
36
Christer- skrev:
Sikler selv på denne spilleren, har brukt PS3 som spiller i 5 år. Føler det er på tide med en dedikert Blu-ray spiller nå. Ettersom jeg har fått med meg er 751 state of the art i forhold til prisen.

Det jeg da lurer på er om noen har hørt om det er på vei noen ny modell fra Cambridge, 751 nærmer seg 2 år gammel? Skulle tro at neste spiller blir en god del bedre? Er fullt klar over at når det gjelder elektronikk så kommer det jevnt over nye produkter hele tiden så det er egentlig håpløst og vente siden man da kan vente og vente i evigheter. Kommer alltid noe bedre etterhvert.

Det er under ett år siden 751 ble lansert (tilgjengelig)

Ja, hva kan du gjøre - f.eks. sitte på gjerdet resten av livet og vente på det som kommer , eller leve livet - og ta del i opplevelsene nå. Dette ble kanskje litt svulstig, men hva venter du på...?

Dette er en høyt spesifisert spiller som koster. Man får en rekke spillere med tilnæmelsesvis samme kvaliteter til under halve prisen. Synes jeg 751 er verdt den ekstra prisen? Ja, definitivt. Som CD -og sonefri DVD spiller alene. Eieglede, byggekvalitet - og som avspiller av alle formater jeg har liggende kommer som et ekstra pluss. Denne spilleren blir ikke utdatert med det første.