bwa's hjemmekino oppdatert 11.04.2008

Vetteman

Medlem
27 Jan 2006
11.730
0
0
46
Fy flate bwa, for en sinnsyk rekke bakhøyttalere! Tipper dette fillerister hele garasjen din :wink: Gratulerer! De steinhellene var forøvrig helt rååå!

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
17.841
0
36
48
kanonlekkert BW:) på tide sofaen fikk hvile. tipper opplevelsen av surround har løftet seg noen hakk med den nye løsningen:)

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Vetteman skrev:
Fy flate bwa, for en sinnsyk rekke bakhøyttalere! Tipper dette fillerister hele garasjen din :wink: Gratulerer! De steinhellene var forøvrig helt rååå!
Takk for det. Hilsen Bjørn-Willy (opprinnelig Ibestad-væring....)

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
jfinneru skrev:
kanonlekkert BW:) på tide sofaen fikk hvile. tipper opplevelsen av surround har løftet seg noen hakk med den nye løsningen:)
Ja, det var virkelig deilig å få fixet litt på utseende. Neste er at jeg kommer til å henge 'molton-gardiner' foran hyllene, så får jeg skjult alt det rotet i hyllene. Da blir det skikkelig strøkent.

Vetteman

Medlem
27 Jan 2006
11.730
0
0
46
bwa skrev:
Takk for det. Hilsen Bjørn-Willy (opprinnelig Ibestad-væring....)
Steiki ta :wink: Var pinadø livredd førr at eg va deinn einaste samen her på forumet :grin:

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
17.841
0
36
48
blir nødt til å stikke innom her en tur når jeg har flyttet tilbake til kongsberg. kun en snau halvtime;) kanskje buskerud kringlydlaug hadde vært noe;)

Marantz

Medlem
18 Sep 2003
7.942
0
0
36
Dæven bwa :shock: Dette var helt rått! Jeg regner med at du ikke kommer til å bli solbrent i sommer, for med en slik kino kan du vel ikke være mye utendørs :wink:

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Vetteman skrev:
Steiki ta :wink: Var pinadø livredd førr at eg va deinn einaste samen her på forumet :grin:
Da er vi vel to, hvor den ene er smartere enn den andre og har emigrert til varmere strøk :cool:

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
jfinneru skrev:
blir nødt til å stikke innom her en tur når jeg har flyttet tilbake til kongsberg. kun en snau halvtime;) kanskje buskerud kringlydlaug hadde vært noe;)
Ja, nå er du inne på noe. Leste om din nye kino, 32 kvm, synes utstyret ditt fortjener et bedre rom enn det du har nå. Du burde klare å få litt luft rundt sitteplassen din nå. Tror det blir mere naturlig lyd da.

Eeeeh en halv time ? Du klarer det nok på 15 minutter... på to hjul :mrgreen:

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
17.841
0
36
48
joa det skulle gå det;) Nei har blitt relativt lovlydig etter noen ublide møter med UP gjennom årene.

Vetteman

Medlem
27 Jan 2006
11.730
0
0
46
bwa skrev:
Da er vi vel to, hvor den ene er smartere enn den andre og har emigrert til varmere strøk :cool:
Hahaha, har bodd 5 år i varmere strøk jeg (Fredrikstad) men savna scooter, isfiske og lettlurte damer, så da ble det nordover igjen :wink:

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Hadde besøk av SVS-patruljen på søndag og fikk flatet litt på kurven, sånn at nå er bassresponsen sånn cirka +/- 3 dB 12-80 Hz .... :grin:

Jepp, Flagis målte mer eller mindre rett kurve ned til 12 Hz ...

Eller hva, Flageborg, Akto eller Roko, jeg fikk jo ikke notatene. Kommentarer ?

RoKo

Medlem
30 Des 2004
19.636
0
0
Joda, det stemmer godt. 88,5dB (korrigert verdi) ved 12Hz er ikke mindre enn imponerende! :grin:

Lavere målte vi ikke, så du skal ikke se bort i fra at det er enda mer imponerende enn som så også... :shock:

pnerbye

Medlem
9 Feb 2005
12.637
0
0
:shock: Det er jammen imponerende!! :shock:

Jeg håper å nå 16hz med 2 stk PB10. Jammen godt vi har SVS-patruljen. :D Jeg hadde ikke klart kalibreringen uten utstyret og kompetansen deres.