bwa's hjemmekino oppdatert 11.04.2008

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Var endelig å så på StarWars Ep. III i Sandvika, sal 4 :shock: :shock: :shock:

Det er jaggu godt det er lenge til neste gang jeg skal på kino igjen :shock: :shock:

Makan til dårlig lyd og dårlig bilde :roll: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Sitter her nå å titter på Harry Potter I sammen de 2 små håpefulle og det er SÅÅÅÅ mye bedre lyd og SÅÅÅ mye bedre bilde. ÅÅÅÅ så herlig å være hjemme i kinoen igjen :lol: :lol: :lol: :lol:

Om det ikke kommer en StarWars Ep. VII eller LOTR Ep. 4 så skal jeg ALDRI på kino igjen frivillig.

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Kanskje Sal 1, men sal 4 har bare 60 plasser, var uten subwoofere og bakhøyttalere.... hørtes det ut som

rojohan

Medlem
17 Feb 2003
5.702
0
0
44
Har fått klarsignal til å male kinorommet :)

Og eg kunne godt tenkt meg fargen som du har på veggen, har du merket/fargekoden på den?

Roger

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Jepp, da har jeg bestillt 1 SVS BP12-Plus + 1 Behringer DSP1124P....

Ny skalp for SVS gutta.... (som SVS skeptiker, må vel jeg være en av de fineste skalpene å ha, eller hva Flageborg?)

Valgte også å kjøpe en Behringer, bare fordi den var så billig. Så får jeg følge med på DD SMS-1 om det har noe for seg.

Det kommer en kar og henter den ene av SW900'ene på lørdag. Så regner jeg å bytte ut den siste SW900 etterhvert med en BP12-Ultra til.

Flageborg

Medlem
6 Nov 2003
16.745
0
0
avforum.no
Gratulerer med ny SUB !!! :grin: Håper du blir fornøyd med den nye "krabaten" i hus. Det blir kjempe-spennende. Behringer DSP1124P til DEN prisen, for SUB-tilpasning..........KJEMPE-INVESTERING !!!

En litt dyrere metode for å oppnå "linearitet" i SUB-området, er jo å kjøpe 2 stk. SUB'er, men det kommer vel? Stikkord: SYMMETRI :grin:
Det er vel en PB12Plus du har kjøpt? Hvis du kjøpte nytt?

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Flageborg skrev:
En litt dyrere metode for å oppnå "linearitet" i SUB-området, er jo å kjøpe 2 stk. SUB'er, men det kommer vel?
Jepp, det er allerede beskrevet ovenfor. Og ja, ny måtte bestilles. Det florerer ikke akkurat med SVS'er på bruktmarkedet....

Gorm

Administrator
13 Des 2002
42.469
22
38
51
Jessheim
Gratulerer bwa. Det blir nok en liten overraskelse for nabolaget dette her. :wink:

Kan jeg få sommerjobb som takstein-plukker? :lol:

Ole18

Medlem
26 Des 2004
2.118
0
0
avforum.no
Men trøkka ikke 2xSW900 bra nok da? Jeg har kansje gjort en "feil" nå som jeg har bestilt en SW900 til.. Men jeg fikk så gode priser av Andre på de at jeg klarte ikke dy meg :p Men jeg tror ikke jeg burde høre de største SvS subwooferene kansje jeg blir frelst og selger jeg også. Akkuratt som resten her på forumet. Men beklager å si det (nå blir sikkert noen forbanna) men dere tar jo helt avgårde med det SVS pjattet si noe negativt om SVS for en gangs skyld. Altid noe negativt uansett hvor mye penger man bruker på subwoofer.

Thlian

Medlem
31 Aug 2004
6.024
0
0
Ole18 skrev:
Men trøkka ikke 2xSW900 bra nok da? Jeg har kansje gjort en "feil" nå som jeg har bestilt en SW900 til.. Men jeg fikk så gode priser av Andre på de at jeg klarte ikke dy meg :p Men jeg tror ikke jeg burde høre de største SvS subwooferene kansje jeg blir frelst og selger jeg også. Akkuratt som resten her på forumet. Men beklager å si det (nå blir sikkert noen forbanna) men dere tar jo helt avgårde med det SVS pjattet si noe negativt om SVS for en gangs skyld. Altid noe negativt uansett hvor mye penger man bruker på subwoofer.
Du har ikke "kjent" skikkelig "LAV BULDRING" ennå du gutten min ;)

akto

Medlem
28 Apr 2004
19.272
0
36
www.facebook.com
De er store...? De bruker for mye strøm....? Naboene klager over støy....? Man hører hvilke planker man har glemt å skru fast....?

?

Hvorfor prøve å lete etter feil når det ikke er nødvendig. De er fantastisk bra, det skulle vel ikke være vanskelig å skjønne det etter all positiv omtale de har fått...

Ole18

Medlem
26 Des 2004
2.118
0
0
avforum.no
akto skrev:
De er store...? De bruker for mye strøm....? Naboene klager over støy....? Man hører hvilke planker man har glemt å skru fast....?

?

Hvorfor prøve å lete etter feil når det ikke er nødvendig. De er fantastisk bra, det skulle vel ikke være vanskelig å skjønne det etter all positiv omtale de har fått...
Hehe.. Slapp av Akto, men utifra det jeg har sett er alt posetivt. Det syntes jeg bare virker litt rart. Men jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur til Lassesen for å høre. Håper jeg ikke blir frelst, da blir jeg forbanna da.

Men at de er store ser jeg på som et stort minus jeg da, noen syntes jo større jo bedre men ikke jeg, må få lov til å syntes det.

Ole18

Medlem
26 Des 2004
2.118
0
0
avforum.no
Hehe. Men egentlig syntes jeg det er godt at de store merkene får konkuranse fra merker som SVS. De kan kansje påvirke andre produsenter med å forbedre seg og sette prisene ned. Eller hva? :)

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.403
0
36
www.bwa.no
Joda, 2xSW900 trøkker bra det. Hadde bare lyst til å bytte ut litt utstyr i kinoen.

Har såpass godt bilde og god lyd at jeg måtte finne det som var 'minst godt' og når en kar kontaktet meg for å kjøpe en av subbene min, så falt jeg for fristelsen til å bytte litt.