bwa's hjemmekino oppdatert 11.04.2008

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
17.732
0
36
48
innleggene ang karakterer i minhjemmekino er flyttet til ny tråd under generell chitchat

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
17.732
0
36
48
hehe, tøft det med initialene som webside, men layouten på siden suger fortsatt bjørn willy :wink:

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.392
0
36
www.bwa.no
jfinneru skrev:
hehe, tøft det med initialene som webside, men layouten på siden suger fortsatt bjørn willy :wink:
Ja, det er jeg ganske enig i. :oops: Med det nye passende navnet, håper jeg det inspirerer til å lage nye sider :D

jonia

Medlem
2 Mar 2004
2.072
0
0
42
home.no.net
Må si meg enig her ja, hjemmesidene står ikke i stil til anlegget! Men det er jo en begynnelse... jeg får ikke engang oppdatert mine hjemmesider, da jeg har en brannmur på jobben som effektivt hindrer meg i det... tenkte jeg skulle legge ut masse stasj om anlegget mitt på hjemmesidene mine, men den gang ei.... får se om jeg ikke får gjort meg ferdig med dem på pc'en først, og så "låne" en nettforbindelse og laste det opp...

Stå på!

Frorrari

Medlem
4 Des 2003
1.677
0
0
www.xfaktor.no
Bra du endelig fikk deg en webserver så det går litt raskere. Litt enklere å huske også. :p Men jeg støtter oppfordringen om en liten redesign. Den hjemmekinoen din fortjener noe bedre! ;)

Må si jeg likte den hyllen din, bwa. Oppfinsomt :)

Ak

Administrator
11 Des 2002
38.410
4
38
39
Veldig pent. Noen flere oppgraderinger i kikkerten?

Electra

Medlem
13 Feb 2004
9.615
3
38
Flott kino ja BWA. Er ikkje det Cobalt 816 du har bak? Såg det sto 916 ser du. :wink:

bwa

Medlem
2 Jan 2003
4.392
0
36
www.bwa.no
Uuuups, ja det er fremdeles noe arbeid igjen. Skal ta fram kameraet igjen, det er litt vanskelig å ta bilder av utstyret med alle de sølvgrå frontene.

Oppgraderinger...? hadde bare noen produsenter kunne laget et produkt som er 100% skulle jeg gravd dypt i lommeboken. Det perfekte oppsett:

DVD-Transport med kun digital utgang av lyd og bilde
Surround prosessor med bass management for alle formater (CD,SACD,DVD-A, DVD-V) og dig. inn for alle formater.
Separate effektforsterkere.

Det verste av alt er at dette ikke burde være hverken dyrt eller vanskelig.